آمپول خوراکی نیوهم چوافارم

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13323
  • تگ ها:

آمپول خوراکی نیوهم چوافارم

آمپول خوراکی نیوهم چوافارم

آمپول نیوهم فردامارکت دارای آهن است که آهن یكی از ریزمغذی‌های ضروری بدن است كه وظیفه حمل اكسیژن در خون را به عهده دارد. آهن در عملكرد گلبول‌های قرمز خون، هموگلوبین، میوگلوبین و بسیاری از آنزیم‌ها نقش بسزایی ایفا می‌كند.

بدن یک انسان بالغ و سالم حاوی ۴ تا ۵ گرم آهن است. حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد آهن بدن در هموگلوبین موجود بوده و ذخایر موجود در کبد، طحال و مغز استخوان بزرگترین منبع آهن بعد از هموگلوبین در بدن می باشند

که حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد از آهن بدن را شامل می شوند.آهن یکی از ریز مغذی های ضروری برای داشتن بدنی سالم و نیرومند است، به این دلیل که یکی از اجزاء تشکیل دهنده هموگلوبین خون می باشد. هموگلوبین مسؤول انتقال اکسیژن از ریه ها به تمامی سلولهای بدن، از طریق جریان خون است. به علاوه آهن در فرآیند متابولیسم انرژی شرکت دارد و همچنین نقش مهمی را در سیستم دفاعی بدن ایفا می نماید. خصوصاً در دوران بارداری و شیردهی، میزان نیاز بدن به آهن افزایش یافته و نیاز بیشتری به آن، احساس می گردد.

موارد مصرف : تامین %100 نیاز روزانه افراد به آهن و بهبود کم خونی با کمترین عوارض گوارشی

دستور مصرف : - نوزادان : 1 روز در میان - کودکان : روزی 2-1 عدد آمپول - بزرگسالان : روزی 3-2 آمپول به مدت دو یا هفته

شرایط نگهداری : دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان ، در محل خشک و خنک نگهداری شود.

نکات قابل توجه : - آمپول را محل مشخص شده شکسته و میل کنید. - دارای جذب بیشتر نسبت به فرم های جامد مکمل آهن با عوارض گوارشی کم - از افزایش دوز پیشنهاد شده پرهیز کنید مگر به دستور پزشک یا دکتر داروساز - در صورت مصرف همزمان داروهای دیگر با پزشک خود مشورت کنید. - این فرآورده صرفا یک مکمل رژیمی بوده و برای تشخیص ، پیشگیری و درمان بیماری نمی باشد.

توصیه و هشدار مصرف : - زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. - مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. - داشتن آلرژی به آهن، اسید فولیک یا عناصر سازنده آن

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.