آویز دست گردنی پاکسمن

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13484
  • تگ ها:

آویز دست گردنی پاکسمن

اویز دست گردنی

دردهای ناحیه شانه و کتف بسیار شایع بوده و دومین یا سومین شکایت بیماران در بین شکایت‏های اسکلتی-استخوانی را تشکیل می‏دهند. این دردها علل بسیار متفاوتی دارند که راه تشخیص و درمان هر کدام از آن‏ها با دیگری متفاوت است. تشخیص صحیح و درمان آن‏ها بر عهده پزشک معالج است، چند علل متفاوت عبارتند از :

پارگی‏های تاندون روتاتور کاف،شانه منجمد،سندروم درد میوفاشیال، آرتروز شانه و ... این مشکلات اغلب در اثر فشار و یا ضربات وارد میشود که اغلب منجرب  به عمل جراحی میشود.بعد از عمل جراحی کتف و بازوی شما نیازمند حمایت میباشد  که شما میتوانید با استفاده از اویز دست گردنی این کار را انجام دهید.

اویز دست گردنی به گونه ای طراحی شده است که وزن دست کچ گرفته را  بین دوشانه تقسیم کرده و کمتر فشاری را به شما می اورد.

اویز دست گردنی ارنج شما را در حالت خم  یعنی حالی که نیازمند است تا محل اسیب دیده یا جراحی شده  درست جوش بخورد قرار میدهد و روند بهبودی را تسریع میکند.

یکی دیگر از موارد استفاده اویز دست گردنی که بسیار کار امد است برای افراد فلج است که وزن دست را تقسیم کرده و سنگینی دست را کمتر میکند.

اویز دست گردنی دارای طراحی منحصر به فردی است  به گونه ای طراحی شده که داری پد هایی بر روی شانه است که برای راحتی بیمار قرار داده شده همچنین با داستن سگک میتوان ارتفاع دست را تنظیم کرد .

اویز دست گردنی مناسب برای هر دو دست میباشد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.