تونر درخشان کننده و مرطوب کننده پوست نرمال و مختلط آرایشی ایوروشه 200 میل

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13290
  • تگ ها:

تونر درخشان کننده و مرطوب کننده پوست نرمال و مختلط آرایشی ایوروشه 200 میل

تونر درخشان کننده و مرطوب کننده پوست نرمال و مختلط  آرایشی ایوروشه 200 میل

تونر درخشان کننده و مرطوب کننده پوست نرمال و مختلط ایوروشه فردامارکت محققین لابراتوارهای ایو روشه از عصاره افرا، یک کنسانتره غنی تغذیه کننده گیاهی را استخراج کرده اند. این عصاره شامل مولکول های فعال تنظیم کننده جریان آب در داخل گیاه می باشد. این مولکول ها توانایی تحریک آبرسانی به پوست را دارند.

پوست متعادل شده و کاملاً مرطوب می گردد.

از ویژگی های نوتر  درخشان کننده  آرایشی:

• مرطوب کننده عمقی و پایدار با ساختاری غنی مخصوص پوست های نرمال و دهیدراته

• تکمیل عمل پاک کنندگی

• این محصول با حذف سلول های مرده از روی پوست طراوت طبیعی پوست را به آن باز می گرداند

• این محصول به خوبی پوست را نرم و تغذیه نموده و آن را برای استفاده دیگر محصولات مراقبتی آماده می نماید.

شما شاید بعد از حمام احساس کشیدگی در پوست صورت خود داشته باشید. پوست صورت شما بعد از هر بار شستشو کدر است و زیبایی خود را از دست داده است، اساسا پوست  شما خشک شده و به نظرتان نازک می‌آید و البته بسیار آسیب‌پذیر.

این‌ها همه حالت‌ها و عواملی است که برای پوست‌های خشک پیش می‌آید.

البته باید توجه داشته باشید که پوست شما دهیدراته شده است و خشکی پوست شما در وضعیت شدید نیست و برخی از نقاط صورت مانند گونه‌هایتان چندان حالت خشکی ندارد ما در اصطلاح به این وضعیت پوستی حالت مختلت می‌گوییم. زیرا در وضعیت خشکی شدید پوست، پوست لکه های قهوه‌ای می‌آورد و بسیار کدر می شود. شما باید از یک مرطوب کننده قوی صورت بهره ببرید.

بهترین زمان مرطوب کردن صورت در هنگام پاکسازی آن است زیرا صورت شما از هر گونه آلاینده چربی و مواد آرایشی پاک شده  منافذ آن باز می‌شود و حالا می‌تواند انواع مرطوب کننده‌ها را به خود بپذیرد . طراحان هوشمند ایوروشه با این علم که می‌توانند صورت را در هنگام پاکسازی آبرسانی نیز کرد یک لاین بسیار پرطرفدار به نام هایدرا وژتال را ابداع نموده‌اند

که ما در مو تن رو دو محصول از این لاین بسیار پر طرفدار را به شما مو تن رویی‌های عزیز عرضه نموده‌ایم. باید توجه داشته باشید که تونر درخشان کننده و مرطوب کننده پوست نرمال و مختلط ایوروشه را به همراه دو مکمل یکدیگرند و برای آبرسانی به پوست می‌توانند به صورت دو مکمل ایدآل عمل کنند.

تونر درخشان کننده و مرطوب کننده پوست نرمال و مختلط ایوروشه در کنار ژل پاک کننده هایدرا وژتال می‌تواند صورت شما را کاملا پاکسازی کند و همه ناخالصی‌ها و آلودگی‌های صورت شما را پاک کند. این تونر در کنار ژل هایدرا وژتال یک فیسواش بسیار مرغوب است زیرا صورت شما را در حد کمال آبرسانی می‌کند و منافذ پوست را باز می‌کند.

اگر از کرم‌های روز و شب استفاده می‌کنید لازم است قبل از مصرف این کرم‌ها حتما از این دو محصول، به خصوص تونر درخشان کننده و مرطوب کننده پوست نرمال و مختلط ایوروشه کمال استفاده را ببرید. با مصرف در کنار هم  تونر درخشان کننده و مرطوب کننده پوست نرمال و مختلط ایوروشه و ژل پاک کننده هایدرا وژتال، صورت شما به خوبی آب رسانی می‌شود پوست صورت شما کاملا شاداب و تمیز خواهد شد و همین طور  سلول‌های مرده پوست صورت شما کاملا از میان خواهد رفت.

نحوه استفاده

استفاده از تونر درخشان کننده و مرطوب کننده پوست نرمال و مختلط ایوروشه در کنار ژل پاک کننده و شاداب کننده ایوروشه یک حرکت کامل و البته بسیار مفید برای پاک کردن صورت است. تونر درخشان کننده و مرطوب کننده پوست نرمال و مختلط ایوروشه را بعد از حمام با یک پنبه آرایشی به صورت خود بزنید می‌توانید

قبل از استفاده از تونر از شیرپاکن یا ژل پاک پاکننده پوست نیز استفاده کنید تا پوست شما کاملا پاک شود. این تونر و ژل پاک کننده آرایشی مناسب‌ترین روش برای آماده سازی صورت برای آرایش است.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.