دئودورانت با رایحه گل پنبه ژردن دوموند ایوروشه

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14184
  • تگ ها:

دئودورانت با رایحه گل پنبه ژردن دوموند ایوروشه

 دئودورانت با رایحه گل پنبه ژردن دوموند ایوروشه

دئودورانت با رایحه گل پنبه ژردن دوموند ایوروشه فردامارکت با پیشگیری از بوی بد تعریق با داشتن عصارع گل پنبه نرم کننده و شاداب کننده و محافظ خوبی برای پوست است.

 ویژگی های دئودورانت ژردن دوموند:

با ماندگاری ۲۴ ساعته طراوت دهند و شاداب کننده پوست حاوی عصاره گل پنبه ضد عرق (مام) قوی بدن هرچند که عرق پدیده نرمال برای پوست و بدن است، ولی عرق زیر بغل برای بسیاری اشخاص به علت کثیف و مرطوب شدن سریع لباس‌ها، تأثیر آن روی اعتمادبه‌نفس و حتی بوی بد آن می‌تواند اذیت کننده باشد و از زیبایی شما کاسته شود. عرق در تماس با باکتری‌های روی پوست بوی ناخوشایندی ایجاد می‌کند. انسان‌ها به دلایل گوناگونی همچون قرار گرفتن طولانی در معرض آفتاب، ورزش کردن، مضطرب شدن و… عرق می‌کنند و نه‌تنها این عارضه بد نیست بلکه به‌عنوان نشانه‌ای از سلامت محسوب می‌شود، اما جزء ناخوشایندش بوی بد بدن به‌عنوان عارضه جانبی عرق کردن است. درست حمام نکردن یکی از دلایل عمده در پیدایش بوی بد عرق این است که به میزان کافی حمام نمی‌کنیم. البته فقط شستشوی بدن کافی نیست، پاکی و نظافت لباس‌ها نیز در این مسئله مؤثر است.

مشخصه های  دئودورانت ژردن دوموند:

• استفاده ۱۰۰% از مواد فعال عصاره گیاهان تضمین کیفیت هر ترکیب و فرمولاسیون موجود در یک محصول • اولویت مصرف با گیاهان پرورش داده‌شده به‌صورت ارگانیک • استفاده نکردن از گونه‌های گیاهان در معرض انقراض و ترکیبات حیوانی کاهش مصرف مواد خام مضر برای محیط‌زیست دئودورانت با رایحه گل پنبه ژردن دوموند ایوروشه، ضد تعریق قوی پوست همراه با عصاره منحصربه‌فرد گل پنبه نرمی و لطافت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دستور مصرف دئودورانت ژردن دوموند:

روی پوست تمیز و خشک استفاده شود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.