Healthcare 5.0

داروخانه آنلاین چیست؟

داروخانه آنلاین چیست؟

داروخانه آنلاین چیست؟ داروخانه اینترنتی مانند یک فروشگاه آنلاین فعالیت میکند و محصولات خود را در قالب یک سایت با اطلاعاتی مثل قیمت، موجودی، موارد مصرف و هر اطلاعاتی که مشتریان لازم باشد بدانند، را قرار می‌دهد. فردامارکت به عنوان بزرگ ترین داروخانه مجازی ایران معرفی میشود که منبع بسیار گسترده ی محصولاتی مانند: مکمل غذایی ، مکمل بدنسازی، آرایشی و بهداشتی هستند.

داروخانه اینترنتی که امروزه در فضای مجازی راه اندازی شده است مورد استقبال عده ی زیادی قرار گرفته اند چون این داروخانه ها باعث می شوند تا در زمان و هزینه صرفه جویی شود. از زمانی که فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرد باعث شد تا در فروش محصولات و تبلیغ برای آن ها اتفاقات خوبی رقم بخورد.امروزه داروخانه های آنلاین رو به رشد هستند و در آن ها علاوه بر انواع داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند انواع مکمل های ورزشی و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به صورت آنلاین به فروش می رسد.

داروخانه آنلاین چیست؟

داروخانه آنلاین دارای مزایای زیادی نیز می باشد برای مثال کسانی که در مکان های دور افتاده زندگی می کنند و به کالاهای پزشکی و دارویی دسترسی ندارند می توانند انواع مکمل های دارویی و غیر دارویی و لوازم آرایشی و بهداشتی که نیاز دارند را  از طریق داروخانه های آنلاین به راحتی تهیه کنند.

داروخانه های آنلاین مانند سایر تجارت ها نیاز به رضایت مشتریانی که از خدمات آن ها بهره مند می شوند دارند. عوامل متعددی در ایجاد رضایت مشتری تاثیر گذار می باشد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • خدمات مناسب مشتریان (مشاوره های دارویی)
  • بررسی شرایط و اطلاعات مشتری
  • قیمت مناسب و موجود بودن تمامی محصولات ارائه شده
  • مراقبت از محصول و با کیفیت بودن آن

همانطور که گفته شد داروخانه های آنلاین مزایای ویژه ای دارند که هر کدام از مزیت های آن باعث شده تا استقبال از این داروخانه ها روز به روز بیشتر شود در ادامه به بررسی این مزیت ها می پردازیم.

مجلات و اطلاعات پزشکی

بعضی از داروخانه های آنلاین مقالات حاوی اطلاعات پزشکی نیز در سایت خود منتشر می کنند و به شما در پیشگیری ، تشخیص و درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کنند و باعث می شوند تا اطلاعات مناسبی در زمینه پزشکی بدست بیاورید.

استفاده از تجربیات دیگران

بر خلاف یک داروخانه حضوری، در داروخانه آنلاین، شما می توانید در قسمت نظرات و کامنت ها، نظر افراد دیگر راجع به محصول مورد نظر خود را بدانید. مطمئناً تجربه فردی که از یک محصول استفاده کرده اند، برای انتخاب به شما کمک زیادی می کند.

دسترسی آسان

داروخانه های آنلاین برای کسانی که در مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به محصول مورد نظر خود ندارند و یا افرادی که مشغله ی کاری فراوانی دارند و همچنین خانم های خانه و دار مناسب است و افراد می توانند به راحتی در منزل محصول خود را سفارش داده و تحویل بگیرند.

برای خرید از داروخانه‌های حضوری باید زمانی را در مسیر رفت و برگشت از داروخانه سپری کنید و حتی شاید در برخی موارد وقتتان در مسیر‌های پرترافیک و خیابان‌های شلوغ اتلاف شود. ولی با خرید از داروخانه آنلاین دیگر این مشکل را نخواهید داشت.

تخفیفات ویژه و قیمت های مناسب

تخفیفات ویژه و قیمت های مناسب

بهترین داروخانه مجازی ایران با در نظر گرفتن تخفیف های مناسب ، محصولاتشان را با قیمت های ویژه و مناسب تر نسبت به داروخانه های محلی در اختیار مشتری قرار می دهند.

امکان مقایسه محصولات

در داروخانه های اینترنتی این امکان وجود دارد که محصولات مشابه را با یکدیگر از نظر کیفیت ، کارایی، نوع محصول مورد نظر، قیمت و سایر موارد مقایسه کرده تا بهترین محصول را خریداری نمایید.

همچنین این امکان برای شما فراهم شده است که می توانید موجودی و قیمت محصول مورد نظر را از قبل بگیرید . در یک داروخانه آنلاین می توانید قیمت هر محصول را ببینید و چک کنید که محصول در حال حاضر موجود هست یا نه! در صورتی که در داروخانه معمولی چنین امکانی برای شما وجود ندارد و شما باید برای هر محصول به طور جداگانه این موارد را سؤال کنید.

دسترسی راحت به داروهای خارجی و ایرانی

داروخانه آنلاین چیست؟ شما می توانید در بزرگ ترین داروخانه مجازی ایران مانند، داروخانه اینترنتی فردامارکت به راحتی محصولات خود را در انواع برند های ایرانی و خارجی در اختیار داشته باشید و خرید اینترنتی داروهای خارجی که شاید در بسیاری از داروخانه های معمولی یافت نمیشود سفارش دهید.

پیداکردن محصولات کمیاب

در داروخانه های آنلاین بسیاری از محصولاتی که در داروخانه ها به سختی پیدا می شوند را می توانید پیدا کرده و خریدا ری نمایید . محصولاتی مانند مکمل های بدنسازی، گیاهی، لاغری و چاقی از این قبیل محصولات هستند که به راحتی در داروخانه های آنلاین یافت می شوند.

امروزه داروخانه های زیادی وجود دارد که محصولات و خدمات دارویی و پزشکی را ارائه می دهند و شما می توانید از آن ها خرید کنید ولی باید اطمینان حاصل کنید که جای معتبری برای سفارش آنلاین دارو باشد.

دسترسی راحت به داروهای خارجی و ایرانی

داروخانه آنلاین فردامارکت، یکی از آن داروخانه های معتبر است که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است.

شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی انواع مکمل های غذایی، مولتی ویتامین ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، مکمل بدنسازی و تجهیزات پزشکی را با بهترین کیفیت، از بهترین برندها با یک کلیک سفارش دهید و به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

داروخانه آنلاین شبانه روزی

داروخانه آنلاین چیست؟ این نوع مرکز خرید محصولات دارویی به صورت شبانه روزی در دسترس شماست و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از ایران که باشید می توانید سفارش خود را انجام دهید و به سادگی تحویل بگیرید.

در داروخانه‌های آنلاین، ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به روی شما باز است. شما می‌توانید در هر ساعتی از روز خرید خود را انجام دهید و در اولین فرصت تحویل بگیرید.

داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان

یکی از بهترین مزایای استفاده از داروخانه اینترنتی ، کم شدن تردد در خیابان ها و کم شدن ترافیک می باشد. شما در هر کجا که هستید می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و علاوه بر استفاده از مشاوره رایگان می توانید از پیک رایگان در اکثر داروخانه های اینترنتی بهره مند شوید.

نظر خودتون رو در رابطه با این مطلب بیان کنید

اطلاعات شما از جمله ایمیلتان نزد ما محرمانه می ماند.

جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.