ساشه سیدرال فولیک فارمانوترا

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

ساشه سیدرال فولیک فارمانوترا

قرص فولیک اسید برای چیست؟

ساشه سیدرال فولیک فارمانوترا

ساشه سیدرال فولیک فارمانوترا: این روز ها ممکن است بسیاری از مردم با مشکل کم خونی مواجه شده باشند ، یکی از بهترین داروهایی که می تواند در درمان کم خونی نقش داشته باشد ، فولیک اسید می باشد . این قرص نمونه ای از بهترین قرص ها می باشد که نقش ضروری در زندگی ما دارد . در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با ساشه سیدرال فولیک فارمانوترا آشنا کنیم . به طور کلی می توان گفت که آهن یکی از مهم ترین و ضروری ترین جزئی از بدن می باشد . کمبود آهن در بدن منجر به کم خونی و مشکلات بعد از آن می شود که این مکن است در آینده برای فرد بیمار مشکلاتی را ایجاد کند . فولیک اسید می تواند در طول زندگی نقش مهمی داشته باشد و با مصرف آن می توانیم آهن و کم خونی بدن خود را تامین کنید .

خرید ساشه سیدرال فولیک فارمانوترا

اگر قصد خرید ساشه سیدرال فولیک فارمانوترا را دارید می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی فردامارکت سفارش و خریداری کنید . فرمولاسیون سوکروزومیال این فراآورده ، منجر به جذب بالای آن در بیماری های گورشی و التهابی می شود . کم خونی یکی از شایع ترین بیماری هایی است که اکثر مردم با آن مواجه هستند . کم خونی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله این دلایل می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
  •  تغذیه نامناسب
  • خونریزی
  • ناهنجاری های ژنتیکی
  • بیماری های مزمن
  •  مسمومیت
یکی از مهم ترین مواد مغذی که می تواند کم خونی ما را تامین کند و آن را جبران کند ، آهن ، ویتامین B12 و اسیدفولیک می باشد . اگر شما هم دچار فقر آهن هستید می توانید ، با مصرف به موقع اسیدفولیک و قرص آهن آن را به میزان قابل توجهی درمان کنید . ساشه سیدرال فولیک فارمانوترا دارای پروتئین های شیری می باشد و هیچ گونه گلوتنی ندارد . اگر می خواهید این قرص را در طول روز استفاده کنید بهتر است روزی یک عدد مصرف کنید و طوری در دهان بگذارید تا حل شود . در هنگام مصرف نیازی به نوشیدن آب نمی باشد . این دارو در مواقع مخلفی مورد استفاده قرار می گیرد که می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
  • به عنوان مکملی برای کودکان برای رشد ذهنی بهتر
  • درمان کم خونی فقر آهن
  • کاهش دریافت آهن از تغذیه
اگر قصد خرید این دارو را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی فردامارکت مراجعه کنید ، توجه داشته باشید که کم خونی می تواند تاثیرات بدی روی سیستم ایمنی شما داشته باشد . کم خونی ممکن است در برخی از افراد ممکن ریزش موی شدید شود که این در نهایت پس از مدتی اعتماد به نفس فرد را تا حدودی کاهش می دهد .

 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.