سافت ژل امگا مامز 30 عددی پارادوکس

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

سافت ژل امگا مامز 30 عددی پارادوکس

امگا مامز پارادوکس  

توضیحات:

کپسول ژلاتینی امگا مامز پارادوکس فرآورده ای جهت حفظ سلامت قلب و عروق بوده و حاوی روغن ماهی، روغن زیتون و روغن لیمو می باشد که برای حفظ سلامتی و کاهش کلسترول خون و همچنین کاهش التهاب مفید است. داروخانه اینترنتی فردامارکت این محصول را برای شما ارائه خواهد داد.  

فواید روغن ماهی (نمناک):

روغن ماهی یک مکمل چند منظوره است که در یک زمان می تواند مزایای زیادی را در سراسر طیف وسیعی از مناطق بدن به وجود آورد. روغن ماهی از کبد ماهی تهیه می شود و منبع غنی از ویتامین A و D است.
روغن ماهی
روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب ضروری و لازم برای بدن و حفظ سلامت قلب می باشد . روغن ماهی همچنین به بهبود اختلالات و مشکلات روانی مانند افسردگی، اختلال دو قطبی و شیزوفرنی کمک می کند. روغن ماهی به شما در مقابله با ‫چربی های‬ جمع شده در قسمت تحتانی ‫‏شکم‬ کمک می کند و باعث ایجاد تعادل در هورمون ها می شود.‬‬ 1.روغن ماهی سبب پایین آمدن سطح تری گلیسیرید و کلسترول خون می شود و بلکه از سفت شدن عروق جلوگیری کرده و از ضربان غیرعادی قلب پیشگیری می کند. 2.روغن ماهی از سرطان سینه، روده بزرگ و پروستات پیشگیری می کند. 3.روغن ماهی سبب تنظیم کلسترول خون می شود. 4.درمان فشار خون بالا و چاقی از فواید مصرف ماهی است. 5.روغن ماهی عارضه آرتریت ،التهاب مفصلی را درمان می کند . 6.اسید چرب امگا -3 موجود در ماهی از تحلیل نقطه ماکولار چشم جلوگیری می کند و موجب کاهش سندرم خشکی چشم می شود. 7.مصرف روغن ماهی ابتلا به بیماری آلزایمر، زوال عقل وشیزوفرنی را کاهش می دهد. 8.امگا - 3 موجود در روغن ماهی موجب کلاژن سازی پوست و درمان لکه های پوستی می شود و به حفظ رطوبت در سلول های پوستی کمک می کند روغن ماهی سبب جوانی و شادابی پوست می شود و به رشد موها و حفظ سلامت و تقویت آنها کمک می کند. 9.امگا -3 دارای خواص ضدالتهابی و ضدانعقادی فراوانی است به همین دلیل موجب کاهش فشار خون می شود. 10.روغن ماهی مشکلات تنفسی نظیر آسم، را درمان می کند.  

فواید روغن زیتون:

روغن زیتون برای سلامت قلب، پوست، مو و رگ‌های شما خیلی مفید است. اگر در قسمتی از بدنتان خون لخته شده است، آن را با روغن زیتون ماساژ دهید تا به زودی بهبود یابد. همچنین، روغن زیتون مملو از پلی‌فنل‌های محافظ قلب است که کلسترول را پایین می‌آورند. این روغن ضد التهاب است و اسیدهای چرب تک اشباع نشده‌ای دارد که بی‌ضررند و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند. در نتیجه، مصرف روغن زیتون باعث کاهش وزن می‌شود. روغن زیتون اسیدهای چرب امگا-۳ دارد. کلسترول‌های خوب بدن (HDL) را افزایش می دهد و برای هضم غذا و متعادل نگه داشتن هورمون‌ها نیز مناسب است.  

فواید روغن لیمو:

معده و گوارش
کاهش وزن و لاغری
رفع تهوع بارداری
پوست و مو
دهان و دندان
پاکسازی و سم زدایی از بدن
مقابله با سرطان
بهبود سیستم ایمنی بدن
رفع فراموشی
رفع افسردگی و اضطراب
رفع کم خوابی

مقدار مصرف مکمل امگا مامز:

بانوان بالای 18 سال، روزانه یک عدد کپسول مصرف نمایند. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید.

هشدارهای مصرف مکمل امگا مامز:

این فرآورده مکمل تغذیه ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی باشد. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف این مکمل خودداری نمایید. در صورت مصرف دارو و یا مکمل های دیگر، قبل از مصرف این مکمل با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید.  

شرایط نگهداری مکمل امگا مامز:

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.