سافت ژل نوتری پریم رز نوتری سنتری

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13547
  • تگ ها:

سافت ژل نوتری پریم رز نوتری سنتری

سافت ژل نوتری پریم رز نوتری سنتری بسته ۹۰ عددی

 از ویژگی های خاص این محصو میتوان به موارد زیر اشره کرد:
- آرام‌بخش، مغذی و تامين‌کننده اسيدهای چرب ضروری بدن و گشادکننده رگ‌ها - منبع اسیدهای چرب ضروری برای کاهش علائم پیش از قاعدگی و یائسگی - کاهش درد پستان ناشی از تغییرات هورمونی در سیکل ماهانه زنان - ضد آلرژی و ضد التهاب
نوتری پریم رز حاوی روغن گل مغربی است. پامچال شبانگاهی یا گل مغربی گیاهی است بومی نواحی آمریکای شمالی. چون گل‌ها هنگام غروب شکفته می‌شوند به این نام خوانده می‌شود. قسمت‎های مورد استفاده‌ی گیاه اکثرا ریشه و دانه‌ی آن است. دانه‌ها حدود ۲۰ درصد روغن دارند که به روغن پریم رز مشهورند.

موارد درمانی گل مغربی

گل مغربی در درمان علایم قبل از قاعدگی بسیار موثر است. کاهش درد پستان پیش از قاعدگی و رفع مشکلات قبل از یائسگی از دیگر موارد استفاده این گیاه است. از سافت ژل نوتری پریم رز نوتری سنتری بسته ۹۰ عددی به عنوان مکملی دارویی برای تامین نیاز بدن به اسیدهای چرب ضروری استفاده می‌شود. روغن گل مغربی برای مبتلایان به دیابت، بیماران قلبی و عروقی مفید و موثر است. استفاده از این قرص موجب کاهش درد شده و به طرز قابل توجهی در درمان سردردهای مزمن مفید است. این قرص به تنظیم هورمونی بدن کمک می‌کند. این روغن ۷ تا ۱۰ درصد گامالینولئیک اسید(GLA)  در خود دارد. سنتز GLA در بدن با افزایش سن، ابتلا به بیماری‌هایى نظیرآرتریت، دیابت و شیوه زندگى نامناسب (مانند استرس، سیگار، الکل و…) کاهش مى‌یابد، لذا دریافت آن از رژیم غذایى و یا از طریق مکمل‌هاى غذایى ضرورى مى‌باشد. نکات قابل توجه در مصرف این محصول: * در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. * در افرادی که داروهای ضدانعقاد (وارفارین و …) مصرف می‌کنند با احتیاط مصرف گردد. (می تواند سبب افزایش ریسک خونریزی شود) * در افراد مبتلا به صرع منع مصرف دارد. اشد. خاصیت ضدالتهابی GLA برای از بین بردن درد و گرفتگی عضلات به هنگام  PMSمفید است.      

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.