سیدرال اورو مکمل خوراکی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13529
  • تگ ها:

سیدرال اورو مکمل خوراکی

در موارد افزایش نیاز به مکمل آهن مانند دوران کودکی  برای رشد نمو مناسب ذهنی و شناختی کودک.در کم خونی فقر آهن بویزه ناشی از اختلال جذب آهن و یا در موارد کاهش دریافت آهن از طریق تغذیه

مزایای فرآورده مکمل خوراکی

فرمولاسیون سوکروزومیال فرآورده باعث فراهمی زیستی بالا .جذب بسیار مناسب  در بیماری های گوارشی مانند سلیاک و بیماری های التهابی روده ..افزایش تحملگوارشی به دلیل پیشگیری از تماس آهن با مخاط دستگاه گوارش و کاهش عوارضی مانند درد معده و تهوع می گردد. بعلاوه این فرآورده باعپ تغییر رنگ لثه .دندان ها و مخاط دهان نمی شود. مقدار مصرف توصیه شده روزانه یک ساشه بطور مستقیم داخل دهان حل شود و یا طبق دستور پزشک مقدار مصرف مکمل ها در کودکان طبق نظر پزشک باشد. توچه داشته باشید که در هنگام استفاده ازین فرآورده نیازی به نوشیدن آب نمی باشد ولی پس از مصرف آن میتوان از آب استفاده کرد. اجزای تشکیل دهنده ی این مکمل آهن سوکروز میال.اسید فولیک و ویتامین های ث.ویتامین های ب1.ب12.ب6.ب23.مالتودکسترین.زایلیتول.سوکرالوز.آسه سولفامk.اسید سیتریک.همچنین حاوی پروتیین های شیر می باشد.

- هنگام مصرف فرآورده نیازی به نوشیدن آب نمی باشد . ( ولی پس از مصرف آن میتوان از آب استفاده کرد . ) - فراورده حاولی پلی الکل می باشد . مصرف بیش از اندازه آن ممکن است اثرات ملینی به همراه داشته باشد . - در صورت مصرف هرگونه دارو یا مکمل دیگر قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت کنید . - از مصرف بیش از مقادیر توصیه شده پر هیز شود ، مگر با توصیه پزشک . - این فراورده جهت تشخیص ، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد. - این فراورده باعث تغییر رنگ لثه ، دندان ها و مخاط دهان نمی شود . - این فرآورده حاوی پروتئین های شیر می باشد. - فرآورده فاقد گلوتن می باشد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.