سیدرال فورت 20عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13326
  • تگ ها:

سیدرال فورت 20عددی

سیدرال فورت

سیدرال فورت فردامارکت  یک مکمل غذایی حاوی آهن لیپوزومال ، ویتامین C و B12 است که برای جبران کمبود آهن یا افزایش نیاز بدن به چنین املاحی استفاده می شود . آهن لیپوزومال موجود

در سیدرال  فورت( احاطه شده با فسفولیپید طبیعی ) براحتی از لوله گوارش عبور کرده و به طور مستقیم از روده جذب می شود و در نتیجه از هر گونه تحریک دستگاه گوارش و ایجاد عوارضی مانند تهوع ، یبوست و ... جلوگیری می نماید .

وقتی بدن به اندازه کافی آهن معدنی ندارد، کمبود آهن رخ می دهد این امر منجر به سطوح غیر عادی سلول های خونی قرمز می شود به این دلیل است که آهن برای تولید هموگلوبین، به یک پروتیین در سلول های خونی قرمز نیاز دارد که آن ها را قادر می سازد تا اکسیژن را در بدن حمل کنند.

کمبود آهن

اگر بدن شما به اندازه کافی هموگلوبین نداشته باشد، بافت ها و ماهیچه ها اکسیژن کافی دریافت نمی کنند و قادر به کار موثر نمی شوند. این امر منجر به مشکلی به نام کم خونی می شود.

اگرچه انواع مختلفی از کم خونی وجود دارد، اما کم خونی ناشی از کمبود آهن شایع ترین کم خونی در سراسر جهان است و همانطور که در این بخش از سلامت نمناک شرح داده ایم علل شایع فقر آهن شامل جذب ناکافی آهن، به دلیل رژیم غذایی ضعیف یا رژیم غذایی محدود، بیماری روده ملتهب، افزایش شرایط در طول دوران بارداری و خونریزی شدید در دوران قاعدگی است.

دقت شود که ک:

1- داروی سیدرال فورت را دور از دسترس اطفال قراردهید. 2- دارو را بیش از مقدار توصیه شده مصرف نکنید . 3- در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم خورشیدنگهداری شود. 4- مهم است بدانید که مکمل های غذایی جایگزین رژیم غذایی سالم و ورزش منظم نیستند و به خاطر داشته باشید غذاها علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی، حاوی مواد طبیعی هستند که می تواند به حفظ سلامت شما کمک کنند.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.