سیندت ژل پوست چرب و جوشدار سبولیفت درمالیفت 200 میلی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13286
  • تگ ها:

سیندت ژل پوست چرب و جوشدار سبولیفت درمالیفت 200 میلی

سیندت ژل پوست چرب و جوشدار سبولیفت درمالیفت 200 میلی

سیندت ژل پوست چرب و جوشدار درمالیفت فردامارکت به دلیل ساخته شدن از بهترین مواد اولیه، به از بین رفتن جوش‌ها و آکنه‌های پر شمار افراد دارای پوست چرب کمک می‌کند و علاوه بر این، پوست را از هر گونه باکتری و قارچ مضر نیز مصون می‌دارد.

چربی پوست یکی از مشکلاتی است که افراد بسیاری در جامعه درگیرش هستند و دلیل آن هم، تولید بیش از حد غده‌های چربی در پوست می‌باشد. چرب شدن پوست، موجب ایجاد منافذ باز پوستی می‌گردد و علاوه بر این، به وجود آمدن جوش در قسمت‌های مختلفی از پوست را نیز به دنبال دارد.

به وجود آمدن جوش‌های چرکی، جلوه بدی را برای صورت ایجاد می‌کند و معمولا مشکلات روحی و روانی را هم به دنبال دارد. اگر جوش‌ها خشک شوند، ردی را بر پوست باقی نمی‌گذارند اما در صورت کنده شدن یا ترکیدن، باعث ایجاد اِسکار بر روی صورت می‌گردند.

برای درمان چربی بیش از حد پوست روش‌های مختلفی وجود دارد یکی از موثرترین روش‌ها، استفاده از نوعی شوینده غیر صابونی به نام سیندت است.سیندت‌ها انواع گوناگونی دارند و به صورت مایع، فوم و ژل در بازار عرضه می‌گردند.

سیندت ژل پوست چرب و جوشدار سبولیفت درمالیفت یک انتخاب عالی برای افراد دارای پوست چرب و پر جوش و آکنه محسوب می‌شود، زیرا این سیندت به خوبی صورت را از باکتری‌ها و قارچ‌ها پاک‌سازی می‌کند و جوش‌ها و آکنه‌ها را نیز از بین می‌برد.

ویزگی های سیندت ژل پوست چرب و جوشدار:

کمک به رفع آکنه و کومدون ها

ضد باکتری و ضد قارچ

شوینده غیر صابونی مناسب پوست های چرب و جوشدار

فاقد پارابن و سولفات مناسب جهت شستشوی روزانه صورت و بدن

روش مصرف سیندت ژل پوست چرب و جوشدار:

ابتدا پوست صورت و بدن را با آب ولرم خیس نموده ، سپس مقدار کافی از سیندت ژل درمالیفت را روی آن مالیده و به خوبی ماساژ دهید تا کف ایجاد گردد. پس از یک الی دو دقیقه آبکشی نموده و با یک حوله نرم و لطیف خشک نمایید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.