شامپو بدن چای سبز و نعنا شون

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13281
  • تگ ها:

شامپو بدن چای سبز و نعنا شون

شامپو بدن چای سبز و نعنا شون

شامپو بدن چای سبز و نعنا شون فردامارکت  با ملایمت باعث پاکیزگی پوست بدن شده و موجب احساس خنکی، طراوت و شادابی پوست می گردد.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان ها، آنریم ها، آمینو اسید ها ،فیتوکمیکال ها مانند پلی فنول ها و همچنین ویتامین های گروه بی، فولیک اسید، منگنز، پتاسیم، منیزنم و کافئین است.

چای سبز علاوه بر خواص درمانی ای که دارد، خواص مراقبتی بسیاری هم برای پوست و مو دارد. برای افزایش زیبایی تان، می توانید از چای سبز در ماسک های زیبایی خود استفاده کنید. همچنین روزانه چند استکان از این نوشیدنی محبوب بنوشید.

ویژگی های اصلی شامپو بدن شون:

-احیا پوست

-افزایش شادابی پوست

- محافظ پوست

- تنظیم اسیدیته پوست

- شوینده ی ملایم

- نرم کننده ی عمیق پوست

- دارای رایحه ی خوش و ماندگار

نکته در هنگام استفاده از شامپو بدن چای سبز و نعنا:

استفاده از صابون‌ های جامد قالبی که هیچ ماده مرطوب‌ کننده‌ ای ندارند، می‌توان باعث ایجاد خشکی پوست شوند. صابون‌ های آنتی باکتریال، دئودورانت‌ ها و صابون‌ها از بین برنده بو در این دسته قرار می‌گیرند. شامپو های بدن مقدار زیادی از چربی های لازم و ویتامین ها مورد نیاز بدن را دارند.‌ شامپو بدن ها، مواد ضد تعریق را در ترکیبات خود دارند که باعث می‌شود از میزان تعریق افرادی که بسیار زیاد عرق می‌کنند جلوگیری شود و پوست شاداب‌ تر بماند. رایحه‌ ای که شامپو های بدن دارند باعث آرامش فرد هنگام استحمام می‌شود.

شون در زبان آلمانی به معنای زیبایی است. زیبایی طبیعی و ماندگار، زیبایی برخواسته از طبیعت است. بر اساس این ایده محصولات گیاهی  با بهره گیری از عصاره گیاهان و میوه ها و خواص مرتبط با آنان خلق شده اند. محصولات گیاهی شون با استفاده از مؤثرترین عصاره گیاهان و میوه ها، منطبق با خواسته تمام کسانی هستند که دوستدار طبیعت و محصولات طبیعی می باشند و هم اکنون در انواع محصولات مراقبت از مو، مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و محافظ آفتاب به مصرف کنندگان عرضه می گردند.

 نحوه استفاده از شامپو بدن شون مقدار مناسب از شامپو را بر روی پوست مرطوب بدن استفاده نمایید و به آرامی ماساژ دهید و سپس آبکشی نمایید. لازم به ذکر است، جهت ایجاد کف بهتر و جلوگیری از تحریک پوست از لیف هایی با الیاف نایلونی استفاده گردد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.