شامپو ضد ریزش آلپسین مدل Caffeine C1 حجم 250 میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13865
  • تگ ها:

شامپو ضد ریزش آلپسین مدل Caffeine C1 حجم 250 میلی لیتر

شامپو ضد ریزش آلپسین مدل Caffeine C1 حجم 250 میلی لیتر

شامپو کافئین C1 آلپسین  فردامارکت مناسب برای الگوهای ریزش مردانه می باشد و می تواند باعث کندی در روند ریزش های ارثی گردد و دارای قابلیت حجم دهندگی به موها می باشد. بسیاری از محلول‌های ضدریزش مو در ترکیب خود دارای کافئین هستند. تحقیقات علمی و مقالات منتشرشده نشان می‌دهند که کافئین با افزایش گردش خون دور ریشه‌ی مو، باعث رسیدن موادغذایی و اکسیژن بیشتر به پیاز مو شده و در نتیجه در رشد و تقویت آن‌ها موثر است. جذب کافئین به‌سرعت اتفاق می‌افتد و از پوست سر عبور کرده و به ریشه‌ی مو نفوذ می‌کند. یکی از دلایل ریزش موها مخصوصا در آقایان، ترشح هورمون تستوسترون است. کافئین موجود در این شامپو با مهار این هورمون، سرعت ریزش موها را کم می‌کند. اگر شخص در مراحل اولیه‌ی ریزش باشد، تعدادی از موهای ازدست‌رفته به شکل کرک ظاهر می‌شوند و با استفاده‌ی ادامه‌دار از شامپو و با گذشت زمان، ضخیم‌تر شده و مانند موهای معمولی می‌شوند. همان‌طور که گفته شد، کافئین عامل افزایش گردش خون دور ریشه‌ی موست؛ بنابراین در صورت استفاده در داروهای موضعی روی پوست سر، اثربخشی این داروها هم بیشتر می‌شود.

ویژگی های شامپو ضد ریزش  C1 آلپسین

قابلیت انرژی رسانی مناسب به ریشه موهای ضعیف و تحریک از سرگیری رویش آنها افزایش جریان خون مویرگی پوست سر و تغذیه و تقویت فولیکول‌های مو کاهش ریزش موها و ضخیم تر شدن تدریجی آنها تحریک و فعال سازی پیاز مو و افزایش رشد آنها حاوی ویتامین‌های ضروری جهت رشد موها دارای قابلیت حجم دهندگی به موها حاوی محلول ضد ریزش

دستور مصرف شامپو ضد ریزش C1 آلپسین:

3 بار در هفته (یک روز در میان) شامپو کافئین C1 آلپسین را روی سر بمالید و بعد از 2 دقیقه ماساژ دادن، آبکشی کنید. در هنگام مصرف شامپو  ضد ریزش C1 آلپسین دقت کنید که: شامپو C1 آلپسین مخصوص افراد بزرگسال بوده و مصرف آن برای کودکان توصیه نمی شود. در صورت تماس شامپو با چشم‌ها، آنها را به کمک آب تمیز شستشو دهید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.