شامپو ضد ریزش مو نئودرم مدل Nutrisol حجم 300 میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13850
  • تگ ها:

شامپو ضد ریزش مو نئودرم مدل Nutrisol حجم 300 میلی لیتر

شامپو ضد ریزش مو نئودرم مدل Nutrisol حجم 300 میلی لیتر

شامپو کافئین نئودرم فردامارکت از اسرار معجون شامپو نوتریسل نئودرم، ترمیم کنندگی، تغذیه کنندگی، تسکین دهندگی و ضد ریزش قوی بودن است که با همراهی ترکیبات مغذی و اکسیژن رسان به ریشه ی موها، به صورت مستقیم در تقویت ریشه و ساقه ی مو تاثیر دارد، که این خود موجب می شود شامپو کافئین نئودرم به شامپویی فوق العاده و کارآمد تبدیل گردد.شامپو تقویتی نوتریسل کافئین نئودرم حاوی کافئین با بهره گرفتن از ترکیبات تقویت کننده ضمن پیشگیری از ریزش موها ، کمک به رشد مجدد آن ها نیز می کند.

ویژگی های شامپو ضد ریزش نئودرم:

-جلوگیری از ریزش مو

-محرک رشد مو

-افزایش ضخامت و استحکام مو

-نرمی و لطافت مو

-مناسب برای انواع مو

-قابلیت مصرف روزانه

زش مو یکی از مشکلاتی است که هم آقایان و هم خانم‌ها را سنین مختلف آزار می دهد.

‌دهد. این ریزش مو می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برخی ناشی از مشکلات قابل درمان هستند و برخی برای برخی هم هنوز درمان موثری یافت نشده است.

همه‌ی ما در هر شبانه روز به طور متوسط ۵۰ تا ۱۰۰ تار از موهای سرمان را از دست می‌دهیم. موهای ریخته شده در حالت عادی با تارهای موی جدید جایگزین شده و تراکم مو ثابت می‌ماند. در صورتی که تعادل بین رشد و ریزش مو به هم بخورد، یعنی ریزش موها بیشتر شود یا رشد موها توقف یابد، به طور کلی گفته می‌شود که فرد دچار ریزش مو شده است. پس موی همه ما می‌ریزد ولی ریزش مو به شرایطی اطلاق می‌شود که تراکم موها کاهش یابد.

بیشتر اوقات ریزش مو به صورت تدریجی اتفاق می‌افتد و تا زمانی که تراکم موهای سر تا حد قابل توجهی کم نشود، متوجه آن نمی‌شویم. در جلوگیری از ریزش مو (و تقریباً تمام مشکلات سلامتی) زمان شروع درمان اهمیت زیادی دارد. یعنی هرچه زودتر برای درمان ریزش موی خود اقدام کنید، احتمال موثر بودن درمان بیشتر می‌شود.

ترکیبات شامپو ضد ریزش نئودرم:

کافئین : جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد مو از طریق بهبود جریان خون و اکسیژن رسانی بهتر به پیاز مو ، تقویت فولیکول های مو و کنترل ریزش از طریق اصلاحات هورمونی دخیل در ریزش مو پلی کواترونیوم ۱۰ : نرم کننده ، حجم دهنده ، جلوگیری از الکتریسیته ساکن و حالت ناپذیری مو گلیسیرین : مرطوب کنندگی موثر و جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو

روش مصرف شامپو ضد ریزش نئودرم:

به مقدار کافی موها را به شامپو آغشته کرده و ماساژ دهید، سپس کاملا آبکشی نمایید. می توانید از این شامپو به صورت روزانه استفاده نمایید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.