شامپو مناسب مو های کاشته شده درمالیفت 150 میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13441
  • تگ ها:

شامپو مناسب مو های کاشته شده درمالیفت 150 میلی لیتر

شامپو مناسب مو های کاشته شده درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر

شامپو مناسب موهای کاشته شده ویتاپلنت درمالیفت فردامارکت است، حاوی ترکیبات تقویتی و موثر همچون عصاره بابونه، آرژنین، دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5) است.

شامپو ویتاپلنت علاوه بر شستشوی مو و پوست سر، با افزایش خون رسانی به تقویت فولیکول‌های پیوند یافته بسیار کمک کرده و التهابات ناشی از کاشت مو را کاهش می‌دهد.

ترکیباتی که برای موهای کاشته شده در درمالیفت موجود است:

آلفا بیزابولول

آلفا بیزابولول از مواد موثره تشکیل دهنده عصاره گیاه بابونه است. این ماده دارای خواص بی شماری برای پوست و مو از جمله ترمیم کنندگی، ضد التهاب و آنتی باکتریال است. همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان از پوست و مو در برابر رادیکال‌های آزاد از جمله اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

دکسپانتنول

دکسپانتنول به عنوان پیش ساز ویتامین B5 شناخته می‌شود. خاصیت ترمیم کنندگی این ماده در مواردی که پوست در اثر زخم و آسیب دیدگی نیاز به ترمیم دارد، به روند بازسازی سلول‌ها سرعت بخشیده و موجب بهبود هر چه سریعتر پوست می‌شود. این ماده سرعت نفوذ بسیار بالایی در پوست دارد

که همین امر باعث اثربخشی فوق العاده آن شده است. دکسپانتنول یا اسید پانتوتنیک در شامپو کاشت مو درمالیفت باعث تسکین درد و کشیدگی ناشی از پیوند مو نیز می‌شود.

آرژنین

آرژنین آمینو اسیدی که به صورت طبیعی در بدن وجود دارد و یکی از مهمترین اسید آمینه‌های ضروری برای رشد مو شناخته می‌شود. آرژنین جریان خون را به سمت فولیکول مو و پوست سر افزایش می‌دهد

و این امر در تقویت ریشه مو و افزایش مقاومت فولیکل‌های مو بسیار موثر است. ترکیب آرژنین در شامپو کاشت با همین عملکرد موجب تقویت فولیکول موهای کاشته شده میشود و به این وسیله رشد مو وساقه راتقویت میکند.

عصاره ویلو هرب کانادایی

با مهار آنزیم ۵ آلفا ردوکتاز باعث کاهش ترشحات غدد چربی پوست سر و تسکین التهاب و کاهش قرمزی و خارش پوست سر می‌شود.

عصاره صمغ آکاسیا

که به آن صمغ عربی نیز گفته می‌شود. دارای خاصیت رطوبت رسانی فوق العاده‌ای است که باعث نرمی مو و پوست سر شده و با ایجاد لایه‌ای محافظ از موها در برابر عوامل مضر محیطی مراقبت ویژه‌ای به عمل می‌آورد.

روش مصرفشامپو مناسب مو های کاشته شده درمالیفت:

مقدار لازم است با شامپو را برای کف دست یافته و ما ملایمت فراوان بر روی موهای پیوندی بمانید. در صورت احساس درد و سوزش فراوان از منی برای پوست سر، صرفنظر نموده. سپس مقداری آب ولرم را به آرامی روی موها بریزید.

این عمل را تا پاک شده است ما از شامپو ادامه دهید. تا سه روز پس از پیوند با روش فوق ما را شستشو دهید. از روز چهارم به بعد می توانید شستشوی موها را با فشار بیشتر و دوش اب انجام دهید همچنین با صلاحدید پزشک خود می توانید از شامپو فوم وی تاپلنت را تغییر دهید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.