شامپو موهای فر ومجعد ایوروشه

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14229
  • تگ ها:

شامپو موهای فر ومجعد ایوروشه

 شامپو موهای فر و مجعد ایوروشه

شامپو موهای فر و مجعد ایوروشه فردامارکت حاوی عصاره ی برگ درختان بائوباب بوده که سرشار از پلی ساکارید و مواد تثبیت کننده ست که موجب می شود موهای مجعد و فر حالتی زیبا به خود بگیرند. فرمولاسیون مخصوص مناسب موهای فر و مجعد سبب تغذیه و رطوبت رسانی به مو شده و اجازه می دهد حالت مجعد و فر مو به زیبایی حفظ شود. این محصول مخصوص موهای فرو مجعد  بدون ایجاد حس سنگینی بر موها، برای تمام طول روز خوش حالت نگه می دارد.

ویژگی های شامپو موهای فر و مجعد:

- با داشتن عصاره بائوباب غنی از پلی ساکارید است -باعث تغذیه و رطوبت رسانی مو است -پس از شستشو باعث حالت دهندگی آسان به مو -فاقد موادی چون پاراپن و سیلیکون و کلورانت است پس از استفاده از این محصول مو های فر و مجعد شما برای مدت طولانی از حالت فری و مجعد خود بیرون آمده و با داشتن حالتی زیبا باعث می شود دیگر حس سنگینی مو هایتان را احساس نکنید. با داشتن عصاره بائوباب باعث تقویت مو ها شده و در بازسازی مو ها نیز نقش دارد. موهایی که به صورت مجعد و فرفری هستند اغلب جنس خشکی دارند و البته ضخیم تر از دیگران است. اما موهایی فرفری یا مجعد سخت‌تر از هر موی دیگری شانه می‌شوند و این یکی از سخت‌ترین کارهای روزانه است برای دارندگان موهای مجعد.

دستور مصرف شامپو موهای فر و مجعد:

از شامپو ترمیم کننده موهای فر و مجعد می توانید دو تا سه بار در هفته استفاده کنید. موها را مطوب کنید و دو بار با شامپو ترمیم کننده موهای فر و مجعد  بشویید بعد از هر بار شستشو کف شامپو را چند دقیقه روی سر نگه دارید و بعد آب بکشید اندکی از کف شامپو را بعد از شستشوی دوم روی موهای خود نگه دارید تا تأثیر شامپو ترمیم کننده موهای فر و مجعد چند برابر شود.

   

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.