شربت اشتها آور آپتایزر کیندر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13369
  • تگ ها:

شربت اشتها آور آپتایزر کیندر

شربت اشتها آور آپتایزر کیندر

شربت اَپِتایزر کیندر فردامارکت  حاوی عصاره های گیاهی، آهن، ید و ویتامین های مورد نیاز در کودکان و نوجوانان است که به صورت کاملا طبیعی باعث تقویت و افزایش اشتها می شود. به دلیل بکار رفتن ترکیبات گیاهی و طبیعی مصرف این فرآورده جهت افزایش اشتها هیچگونه عوارض جانبی به همراه ندارد. 

ترکیبات به کار رفته در شربت اشتها آور آپتایزر:

شنبلیله  این گیاه شامل طیف گسترده ای از مواد مغذی مفید، از جمله آهن، منیزیم، منگنز، مس، ویتامین B6، پروتئین و فیبر است. نتایج حاصل از مطالعات نشان داده است که مصرف عصاره شنبلیله به طور قابل توجهی باعث افزایش مصرف مواد غذایی و انگیزه غذا خوردن می شود. کاسنی این گیاه سرشار از از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای بهبود بی اشتهایی، ناراحتی های معده، کبد،کیسه صفرا و یبوست استفاده می شود. زنجبیل  ریشه گیاه زنجبیل به عنوان یک درمان موثر برای بهبود حالت تهوع و سوء هاضمه شناخته شده است و همچنین برای بهبود اشتها و درمان قولنج، روده تحریک پذیر، لرز، آنفولانزا، سوزش سر دل، نفخ شکم و سایر مشکلات گوارشی استفاده می شود. زردچوبه این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان و ترکیبات ضد التهابی و ضد میکروبی می باشد و همچنین دارای اثرات ضد آسم است. آهن کمبود این ماده معدنی ضروری در بدن می تواند همراه با علائمی همچون از دست دادن اشتها به ویژه در میان کودکان و نوزادان باشد. ویتامین D3 از علایم اولیه کمبود ویتامین D3 از دست دادن اشتها می باشد که ممکن است به سایر علائم مانند تهوع، خستگی، ضعف، افسردگی و عرق کردن زیاد نیز در ارتباط باشد. این ویتامین همچنین برای عملکرد صحیح سیستم ایمنی مورد نیاز است. ید با توجه به گزارش سازمان بهداشت جهانی،کمبود ید یکی از علل اصلی عقب ماندگی ذهنی در سراسر جهان است. این یک ماده معدنی کمیاب و ضروری در تولید هورمون های تیروئید نقش بسیار مهمی ایفا می کند. کمبود ید منجر به اختلال در رشد و تکامل کودکان می شود.

برای مصرف شربت اشتها آور آپتایزر کیندر:

کودکان 3 تا 12 سال : روزانه 2 بار ، هر بار یک قاشق مربا خوری ( 5 میلی لیتر ) نوجوانان و بزرگسالان : روزانه 3 بار ، هر بار یک قاشق مربا خوری ( 5 میلی لیتر )

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.