شربت زینک سافت آپوویتال تقویت سیستم ایمنی

152,600 تومان
تعداد خرید
  • کد کالا: 13364
  • تاریخ انقضا: 1404/03/06
  • تگ ها:

شربت زینک سافت آپوویتال تقویت سیستم ایمنی

شربت زینک سافت آپوویتال تقویت سیستم ایمنی

شربت زینک سافت آپوویتال فردامارکت یک مکمل رژیمی غذایی ساخت آلمان می باشد. این محصول حاوی زینک،ویتامین C و ویتامین های گروه B می باشد که به تقویت سیستم ایمنی،پیشگیری از سرماخوردگی و بهبود سریع پس از سرماخوردگی کمک بسزایی می کند.

زینک با اثر گذاری بروی هورمون سوماتومدین که بوصیله هورمون رشد در کبد ترشح می شود، موجب ایجاد بافت  استخوانی شده و عامل موثری در رشد بدن است.تاثیر مثبت زینک برغده تیروئید و ترشح  انسولین و همچنین تاثیر بر افزایش تولید ویتامین D و در نتیجه جذب کلسیم باعث میشود که  رشد استخوان ها در بدن افزایش پیدا کند.

مشخصه های شربت زینک:

-بهبود رشد جسمی و ذهنی در سنین رشد

قویت سیستم ایمنی در کودکان و نوجوانان

-بهبود اشتها

-دارای تحمل گوارشی مطلوب بعلت وجود زینک با ملح گلوکونات

-با طعم پرتقال

شربت زینک پلاس آپوویتال برای سنین کودکان و نوجوانان  مناسب بوده و تامین کننده ویتامین های مورد نیاز برای سلامت پوست، مو و ناخن می باشد. این شربت با دارا بودن ویتامین های C و B و همچنین روی به رشد جسمی و ذهنی کودکان در سنین رشد کمک می نماید. روی یکی از عناصر معدنی کمیاب می باشد که پس از آهن بیشترین میزان را در بدن انسان به خود اختصاص داده است. بدن انسان در مقادیر ناچیز به روی نیاز دارد ولی همین مقدار کم برای سلامت عمومی و رشد بدن بسیار حیاتی است، به طوریکه این نیاز حتی از پیش از تولد آغاز می گردد.

بدن کودکان برای مقاومت و ادامه حیات به ویتامین های  Cو گروه B  نیاز دارد.  ویتامین‌ها در فرایندهای بسیار زیادی در بدن کودکان کاربرد دارند. ویتامین ها در تولید هورمون ها و انواع آنزیم و سلول خونی کاربرد دارند.

بدن کودکان ما که شامل ماهیچه و عضله و عصب و استخوان است به انواع ویتامین ها وابسته است. ویتامین ها به شکل های مختلف در داخل بدن کودکان ما تولید می‌شوند.

در بعضی اوقات بدن کودکان ما نیازمند ویتامین های بیشتری است و به همین ترتیب قرص و یا کپسول آن ویتامین باید مصرف شود. البته باید دقت کرد که علی‌رغم تصور خیلی از افراد، مصرف بیش از حد ویتامین برای بدن کودکان ضرر دارد.

 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.