شربت سرفه گیاهی پدی کاف دینه

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13293
  • تگ ها:

شربت سرفه گیاهی پدی کاف دینه

شربت  سرفه گیاهی پدی کاف دینه

شربـت سرفه گیاهی پـدی کاف  دینه فردامارکت به دلیـل وجود عصاره آویشن و عشقه که اثرات آنها در درمان سرفه و برونشیت مورد تایید است، دارای خـواص ضـد التـهاب و اسـپاسم برونش ها می باشد. بعلاوه خاصیت ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد ویروسی مواد موثره آویشن و عشقه ثابت شده است .

تیمول (ماده موثره اصلی آویشن)با دفع ازطریق مجاری تنفسی فوقانی،باعث ضد عفونی این مجاری می شود.سایر ترکیبات موجود در عصاره از جمله فلاوونوییدها با اثرات ضد التهابی موجب رفع تحریکات و التهابات مجاری تنفسی می گردد. در فرمولاسیون این شربت همچنین از گیاه ختمی استفاده شده است.

موسـیلاژ تولید شده توسـط ختمی به عنوان یک لایه محافظ بر مخاط آسیب دیده گلو عمل کـرده و دارای خـواص نرم کننـدگی، ضدسرفه و ضد التهاب می باشد. شربت پدی کاف فاقد الکل ، رنگ و طعم دهنده مصـنوعی می باشد و میزان تیمول آن به گونه ای تنظیم شده است

که ضمن دارا بودن خواص درمانی به خوبی مـورد پذیـرش شـیرخواران و کودکان قـرار می گیرد و از این رو به عنوان شربت تسکین دهنده سـرفه اطـفال (خصـوصا در سرفه های تحریکی، حساسیتی و سرماخوردگی) گزینه مناسبی است.

شربت پدی کاف فاقد الکل ، رنگ و طعم دهنده مصنوعی می باشد، میزان تیمول آن به گونه ای تنظیم شده است که ضمن دارا بودن خواص درمانی به خوبی مورد پذیرش شیرخواران و کودکان قرار می گیرد واز این رو به عنوان شربت تسکین دهنده سرفه اطفال (خصوصا در سرفه های تحریکی، حساسیتی و سرماخوردگی)

گزینه مناسبی است.این شربت حاوی عصاره های عَشَقه، ختمی و آویشن بوده و بر مبنای ترکیبات فنلی بر حسب تیمول به میزان 0.5 میلی گرم در هر 5 میلی لیتر ، استاندارد شده است.

روش مصرف شربت ضد سرفه پدی کاف:

اطفال کمتر از 6 ماه: با نظر پزشک خردسالان

6 ماه تا 2 سال: 2.5 میلی لیتر (نصف قاشق مرباخوری)

کودکان: 5 میلی لیتر (یک قاشق مرباخوری) در صورت نیاز

3 تا 6 بار در روز قابل تکرار است.

 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.