شربت کیندر رویال ژلی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13316
  • تگ ها:

شربت کیندر رویال ژلی

شربت کیندر رویال ژلی

شربت رویال ژلی کیندر حاوی ژل رویال،عسل ، روی و انواع ویتامین ها در تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان و نوجوانان تاثیر بسزایی دارد. ژل رویال (Royal jelly) : این ترکیب یکی از منحصر به فردترین فرآورده هایی است که به وسیله زنبور عسل تهیه می گردد و به عنوان غنی ترین ماده مغذی بیولوژیک شناخته شده

و استفاده طبی از آن در کشورهای پیشرفته جهان با توجه به مطالعات دانشمندان در دانشگاه ها و موسسه های تحقیقاتی معتبر، رایج است. روی : یکی از عناصر معدنی لازم جهت حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن می باشد.

خواص ژل رویال برای کودکان با توجه به تغییرات فصلی ابتدای مهد کودک ها که کودکان ما از کاهش دفاع و ذخایر انرژی خود رنج می برند، بسیار مفید می باشد. برای داشتن بدن قوی و سالم و توانایی انجام فعالیت های روزمره به طور معمول، مکمل های غذایی خاصی وجود دارد که به شدت توصیه می شود. به عنوان مثال ژل سلطنتی برای کودکان، یک مکمل بسیار مغذی است که دارای بافتی ضخیم، رنگ سفید، بو و طعم بسیار خاص است.

ژل رویال، ماده ترشح شده از غده هیپوفارنژیال زنبور پرستار جوان و غذای ویژه زنبور ملکه است که از دوران باستان جهت مراقبت و سلامت انسان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته، در حالی که زنبور ملکه به طور متوسط ​​۵ سال زندگی می کند، زنبورهای کارگر فقط ۴۵ روز زندگی می کنند.

راز آن دقیقا همان مواد غذایی است که به طور انحصاری زنبور ملکه با ژل رویال تغذیه می شود. این باعث می شود که ملکه بزرگتر و زندگی بسیار پر باری داشته باشد.در ژل رویـال پروتئین قـوی میکروب کشی بنـام (Riyalisin) وجود دارد که اثرقوی برباکتری های گرم مثبت دارد.

هنگامی که سیستم ایمنی بدن به درستی کار نمی کند، می تواند مستعد بیماری های مختلف شود. با مصرف ژل رویال و به لطف ترکیب منحصر به فرد آن از پروتئینی که باعث تقویت و ایمنی بهتر بدن شده استفاده نمایید. timulates ژل رویال سبب توانایی دفاعی بسیار عالی در فعالیت های ضد ویروسی است ، به همین دلیل است که در زمان یک بیماری همه گیر و یا در پیشگیری آنفلوانزا و درمان آن توصیه می شود .

طریقه مصرف:

برای کودکان 3 تا 12 سال : روزانه یک قاشق مربا خوری ( 5 میلی لیتر ) برای نوجوانان و بزرگسالان : روزانه 2 قاشق مرباخوری ( 10 میلی لیتر ) یا مطابق دستور پزشک

دقت کنید که با توجه به اینکه این فرآورده حاوی میزان مورد نیاز ویتامین A و D3 می باشد ف لذا از مصرف همزمان با سایر مکمل های حاوی ویتامین A و D3 خودداری شود .

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.