شیر خشک سوپرامیل 2

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13502
  • تگ ها:

شیر خشک سوپرامیل 2

 انواع شیر خشکشیر خشک سوپرامیل ۲

شیر خشک سوپرامیل ۲ : کودکان برای رشد بهتر به شیر مادر احتیاج دارند که به عنوان بهترین غذای کودک هم شناخته می شود ، البته توجه داشته باشید که برخی از کودکان که نمی توانند از شیرمادر استفاده کنند ؛ شیرخشک می تواند بهترین انتخاب برای آن ها باشد . این که شما چه شیرخشکی را برای تغذیه کودک خود استفاده می کنید ، می تواند تاثیر بسیار زیادی روی رشد کودک شما داشته باشد . شیرخشک ها دارای برند ها و انواع متنوعی هستند که هر یک از آن ها با توجه به این که مواد تشکیل دهنده متفاوتی دارند ، نقش خاصی را در بدن ایفا می کنند و به نحوی برای بدن ضروری هستند . شیرخشکی که می خواهیم امروز به شما عزیزان معرفی کنیم ، شیر خشک سوپرامیل می باشد . شیر خشک سوپرامیل خود دارای انواع مختلفی می باشد و برای سنین مختلف دارای تاثیرات و ویژگی های متفاوتی است . این شیرخشک ها که برای تغذیه کودک از آن استفاده می کنند ، دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد که هر یک از آن برای رشد  و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن فرزند شما ضروری و لازم است .

شیر خشک سوپرامیل 2  چیست ؟

کودکان از سن 6 ماهگی به بعد به انرژی بیشتری برای ادامه زندگی و فعالیت های روزانه نیاز دارند که بهتر است برای این که بتوانیم انرژی مورد نیاز آن ها را تامین کنیم از شیرخشک سوپرامیل 2 استفاده کنیم . چرا که این شیرخشک برای کودکان بالای 6 ماه تولید شده است و دارای تمام موادی می باشد که یک کودک بالای 6 ماه به آن احتیاج دارد . این شیرخشک دارای ترکیباتی از جمله :
  • لاکتوز
  • روغن گیاهی
  • شیر چربی گرفته شده
  • پروتئین وی فاقد املاح معدنی
  • پروتئن وی تغلیذ شده فاقد املاح معدنی
  • گالاکتو الیگوساکارید
  • فروکتو الیگوساکارید
  • مواد معدنی ، ویتامین ها
  • کولین بی تارترات
  • تورین ، اینوزیتول ، نوکلئوتیدها ، کارنیتین و بتاکاروتن
هر یک از این مواد در ترکیب شیرخشک ، نقش مهمی دارند و تاثیگذاری به خصوصی دارند . سعی کنید این شیرخشک را در جایی خنک نگه داری کنید و درب آن را محکم ببندید بعد از هر بار استفاده و به مقدار لازم برای مصرف روزانه کودک خود استفاده کنید .

عوارض شیر خشک سوپرامیل

برخی از کودکان از همان ابتدای تولد و نوزادی به بعض از چیز ها از جمله شیرخشک حساسیت دارند و ممکن است استفاده نادرست از شیرخشک باعث ایجاد آلرژی در کودک شود . شیرخشک سوپرامیل گاهی برای کودکان حساسیت و حتی آلرژی ایجاد می کند و باعث می شود تا کودک در این مدت که از شیر استفاده می کند ، دچار دل درد شود . درد دل یکی از رایج ترین عوارضی است که ممکن است برای برخی از کودکان پیش آید که البته تا حدودی طبیعی به نظر می رسد . اما اگر سعی کنید طبق دستور پزشک برای فرزند خود شیرخشک تهیه کنید ممکن است از بسیاری از این عوارض به دور باشید . این عوارض می توانند خارش پوست ، کهیر ، تهوع و ... نیز باشد .
{"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"شیر خشک سوپرامیل 2  چیست ؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":" برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"عوارض شیر خشک سوپرامیل چیست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"بهترین شیرخشک نوزادان چیست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}}]} { "@context": "http://schema.org", "@type": "Book", "name": "فردامارکت", "review": { "@type": "Review", "author": "حمید اسماعیلی", "datePublished": "12-12-2019", "description": "شیر خشک سوپرامیل ۲ :✅ بهترین شیرخشک برای تقویت کودکان و رشد بهتر کودکان در سنین مختلف ؛ خرید به صورت آنلاین از داروخانه آنلاین فردامارکت.", "reviewRating": { "@type": "Rating", "bestRating": "5", "ratingValue": "5", "worstRating": "1" } } }

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.