ضد آفتاب فتودرم آکنه مت SPF30

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13408
  • تگ ها:

ضد آفتاب فتودرم آکنه مت SPF30

{"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"بهترین ضد آفتاب برای صورت چیست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":" برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"آیا ضد آفتاب فتودرم خوب است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"ضد آفتاب فتوردم برای آکنه خوب است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}}]} { "@context": "http://schema.org", "@type": "Book", "name": "فردامارکت", "review": { "@type": "Review", "author": "حمید اسماعیلی", "datePublished": "12-12-2019", "description": "خرید ضد آفتاب فتودرم آکنه مت SPF30:✅ سفارش و خرید بهترین و جدید ترین ضد آفتاب فتودرم برای جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه از فروشگاه اینترنتی فردامارکت", "reviewRating": { "@type": "Rating", "bestRating": "5", "ratingValue": "5", "worstRating": "1" } } }

خرید ضد آفتاب فتودرم آکنه مت SPF30

ضد آفتاب فتودرم آکنه مت SPF30: یکی از بهترین ضد آفتاب های موجود در فروشگاه اینترنتی فردامارکت، ضد آفتاب فتودرم آکنه مت می باشد. این ضد آفتاب پوشش دهید فوق العاده ای دارد و میتواند از پوست در برابر اشعه های نور خورشید و آلودگی ها جلوگیری کند. اگر می خواهید پوستی صاف و شفاف داشته باشید و همچنین می خواهید زیبایی شما در پوست دو چندان شود، بهتر است از کرم های ضد آفتاب برای پوشش دهید استفاده کنید.

بهترین ضد آفتاب برای پوست

همان طور که می دانید ضد آفتاب ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند که شما می توانید از آن ها برای مصرف روزانه از آن ها استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب فتودرم برای پوست های چرب، معمولی و خشک دارای ترکیبات متفاوتی می باشد. اگر زمان زیادی را در خارج از خانه سپری می کنید و در محیط های آزاد مشغول به کار کردن هستید ، می توانید از این ضد آفتاب ها برای جلوگیری از تابش نور خورشید استفاده کنید. استفاده از این کرم ها در طول روز مخصوصا روز های گرم تابستان در برابر نور خورشید، می تواند به عنوان بهترین محافظ کننده برای پوست باشد. ضد آفتاب ها می توانند از ایجاد چین و چروک روی پوست، پیری زودرس، لک و مک جلوگیری کنند. شما هم می توانید برای زیباسازی بیشتر خود از این ضد آفتاب استفاده کنید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی فردامارکت مراجعه کنید.

ضد آفتاب رنگی بیودرما برای پوست چرب

پوست صورت به عنوان عضوی حساس از بدن می تواند در هوای آزاد آلودگی های زیادی را به سمت خود جذب کند. حال اگر پوست صورت چرب باشد این آلودگی ها راحت تر روی پوست می نشیند و جذب پوست می شود. اگر پوست صورت شما چرب است باید از ضد آفتاب های مخصوص پوست چرب استفاده کنید. مصرف این ضد آفتاب ها می تواند به مرور زمان چربی صورت شما را تنظیم و کنترل کند. پوست های چرب به دلیل این که چربی زیادی را از خود تولید می کنند، موجب ایجاد آکنه و جوش روی سطح صورت می شوند. این جوش ها و آکنه ها به دلیل کثیف شدن صورت در اثر همین چربی ها می شود. اگر می خواهید چربی صورت شما کنترل شود می توانید از این ضد آفتاب های بیودرما استفاده کنید. این ضد آفتاب ها علاوه بر این که می توانند محافظ کننده ای در برابر نور خورشید باشند، از ایجاد جوش و آکنه هم جلوگیری می کنند از دیگر ویژگی های این کرم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • مخصوص پوست های چرب و جوش دار
  • رفع جوش و آکنه صورت
  • جلوگیری از ایجاد جوش
  • کنترل کننده و تنظیم کننده چربی صورت

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.