قرصروکشدار گیاهی جینگو بی زد دینه

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13284
  • تگ ها:

قرصروکشدار گیاهی جینگو بی زد دینه

قرصروکشدار گیاهی جینگو بی زد دینه

قرصروکشدار گیاهی جینگو بی زد دینه فردامارکت که از عصاره استاندارد برگ گیاه جینکوبیلوبا همراه با ویتامین B1 و زینک تهیه می شود برای بهبود عملکرد مغزی، حافظه و حس جهت یابی مورد استفاده قرار می گیرد. جینگو بی. زد. اثرات درمانی مختلفی دارد و باعث تقویت گردش خون مغزی می شود.

جینکوبیلوبا، گیاهی با اثرات درمانی متعدد می‌باشد که بالاخص در زمینه تقویت سیستم عصبی اثرات موثری را نشان داده است؛ اما اخیراً تحقیقاتی درباره بی‌خطر بودن آن صورت گرفته است؛ که توصیه می‌شود که با احتیاط بیشتری نسبت به مصرف این گیاه اقدام شود.

این روزها اسم دو گیاه دارویی با نام‌های جینسنگ و جینکوبیلوبا در داروخانه‌ها، عطاری‌ها و ... شنیده می‌شود که ما را ترغیب می‌کند تا درباره خاصیت، ویژگی‌ها، کاربردها و عوارض احتمالی این گیاهان اطلاعاتی را کسب نماییم. در این مقاله سعی داریم شما را با گیاه جینکوبیلوبا آشنا کنیم.

گیاه جینکوبیلوبا سرشار از فلاوونوئیدها و ترپنوئیدها می‌باشد که از جمله آنتی اکسیدان های محافظت‌کننده در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد می‌باشند. قسمت مورد استفاده جینکوبیلوبا برگ های آن می‌باشد که ترکیباتش به شدت تحت تأثیر فصل برداشت آن است که بیش‌ترین مقدار آن در فصل پاییز است.

در این گیاه 4 درصد پروتئین، 38 درصد کربوهیدرات، الکل‌ها، کتون‌های آلکالوئید، اسیدآمینه، گلوکزیدهای سیانوژنیک و فنل‌ها به وفور دیده می‌شوند و همین مواد موثر مسئول اثرات درمانی این گیاه می‌باشند. در حقیقت این مواد آنتی‌اکسیدانی در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد ایجادشده در سلول‌های بدن بالاخص اسیدهای چرب نورون‌های عصبی نقش مهمی دارند.

معمول‌ترین کاربرد این گیاه به منظور افزایش حافظه و پیشگیری از فراموشی می‌باشد. هم چنین این گیاه اثرات مفیدی در درمان آلزایمر نشان داده است. تحقیقات اخیر اثرات موثر این گیاه بر پیش‌گیری از جنون، اضطراب، شیزوفرنی و افسردگی را نشان می‌دهند.

جینکوبیلوبا باعث تحریک گردش خون مغزی می‌شود و در نتیجه مشکلات ناشی از نارسایی گردش خون در مغز که می‌تواند باعث دلهره، استرس، کمی حافظه، مشکلات شنوایی و کاهش تمرکز گردد را بهبود می‌بخشد. بهبود تفکر، بهبود رفتارهای اجتماعی، بهبود زوال عقل در آلزایمر و تسکین علائم اضطراب که در نتیجه جریان خون ناکارآمد به سمت مغز باشد؛ با مصرف این گیاه گزارش شده است.

ترکیبات قرص گیاهی جینگو بی زد :

* فلاونوئیدها: بالغ بر 40 فلاونوئید گوناگون تاکنون در برگ‌ها شناخته شده اند که شامل بیلوبتین، جینکتین، ایزوجینکتین، سیادوپیتی زین، کورستین، کامفرول و ایزورامنتین می‌باشند.

* ترپنوئیدها شامل بیلوبالید، و جینگولیدهای A، B، C، J و M می‌باشند.

* اسیدهای آلی مانند اسید شیکمیک، اسید وانیلیک، اسید آسکوربیک، اسید پاراکوماریک و مشتقات اسید بنزوئیک هستند.

* از دیگر ترکیبات مهم این گیاه می توان به کربوهیدرات، الکل‌ها، کربورهای خطی و کتون‌های دانه که حاوی حدود 38 درصد کربوهیدرات، 4 درصد پروتئین، 2 درصد چربی، آلکالوئیدها، اسید آمینه، گلوکزیدهای سیانوژنیک و فنل‌هامی باشند.

چه افرادی باید از قرص گیاهی جینگو بی زد دینه استفاده کنند :

به طور کلی موارد مصرف قرص گیاهی جینگو بی زد به شرح ذیل می باشد :

  • تقویت حافظه

  • بهبود ادراک

  • بهبود حس جهت یابی

  • بهبود وزوز گوش ( با منشا عروقی)

  • تسریع گردش خون در مغز

  • بهبود افسردگی

  • درمان لنگش متناوب

  • جلوگیری از بروز و پیشرفت آلزایمر

طریقه مصرف قرص گیاهی جینگو بی زد :

قبل از شروع مصرف اطلاعات دارویی آن را مطالعه کنید.

هرچند که روش و مقدار مصرف هر دارو باید با نظر پزشک متخصص و با توجه به شرایط افراد تعیین شود، اما به طور معمول از این محصول گیاهی به صورت زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

افراد بزرگسال روزانه 1 تا 2 قرص باید مصرف نمایند.

کودکان و زنان باردار باید حتما با نظر پزشک متخصص از این محصول استفاده کنند.

برای تاثیر گذاری این قرص باید حداقل یک دوره 3 ماه جینگو بی زد مصرف شود.

در صورت فراموش کردن مصرف داروی روزانه خود در زمان مشخصی از روز ، از مصرف همزمان دو عدد قرص در یک نوبت خودداری نمایید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.