قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14241
  • تگ ها:

قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس

قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس 30 عدد

قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس مولتی ویتامین جهت کمک به درمان انواع کم خونی است. با رفع کم خونی بدن به کمک این مکمل غذایی عوارض ناشی از آن از جمله خستگی و بی حالی بدن نیز برطرف می‌شود. به علاوه ترکیبات موجود در این محصول به چربی سوزی بدن و حفظ تناسب اندام کمک می‌کند.

ويتامين‌ها نقش حياتي براي سلامت انسان داشته و وجود آنها در بدن براي ادامه بقا لازم و ضروري است. ويتامين‌ها به دو گروه تقسيم مي‌شوند؛ برخي محلول در آب و برخي محلول در چربي هستند.

از طرفي بهترين راه دريافت اين تركيبات موثر رعايت تنوع و تعادل در برنامه غذايي و استفاده مناسب از تمام گروه‌هايي غذايي به ويژه ميوه‌ها و سبزيجات است. كمبود ويتامين‌ها در بدن، علائم متفاوتي ايجاد مي‌كند كه گاهي بسيار خفيف و گاهي خطرناك و غيرقابل جبران است.

از اين رو مي‌توان به نقش حياتي آنها پي برد. نشانه‌هاي كمبود، با توجه به نوع هر ويتامين در نقاط خاصي از بدن ظاهر مي‌شوند.

- ال کارنیتین (L-Carnitine) اسیدهای چرب را به سرعت حمل می کند و آن ها را وارد چرخه ی سوخت و ساز می نماید در نتیجه بدن ، چربی را به جای انباشتن ، می سوزاند.  - اسید فولیک (Folic acid) به ساختن پروتئین های سلول های خونی و دی ان ای (DNA) کمک می نماید.

بنابراین کمبود آن سبب انواع خاصی از کم خونی می گردد  - ویتامین های گروه B برای سلامت مو ، پوست ، کبد ، چشم ها و متابولیسم بدن مفید هستند.  - عصاره چای سبز حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی است که آثار مفیدی برای بدن دارد.  - روی (Zn) در تولید هورمون ها ، افزایش ایمنی ،

تسهیل فرآیند هضم و کاهش ریزش مو موثر است.  - ید (I) نقش مهمی در عملکرد صحیح غده تیروئید و همچنین در بهینه سازی استفاده از کالری در بدن ایفا نماید.  - منگنز (Mn) جذب کلسیم را تسهیل نموده ، قند خون ، چربی و کربوهیدرات را تنظیم می نماید.  - کروم (Cr) به عملکرد انسولین و افزایش نسبت HDL به کلسترول کمک می نماید.

دقت کنید که اگر در دوران بارداری یا شیردهی و یا تحت مراقبت پزشکی هستید، از آنتی بیوتیک ها، بیسفوسفانات ها، املاح کلسیم، داروهای دوپامینرژیک، مایکوفنولات، پنی سیلامین، لووتیروکسین و وارفارین استفاده می نمایید،

دچار ناراحتی کلیوی، حساسیت غذایی و یا حساسیت به هر یک از مواد اولیه موجود در این محصول هستید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

طریقه مصرف قرص روزانه یک عدد است که ترجیحا همراه با وعده غذایی میل شود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.