قرص ایزی موو نکست ساپلمنت 60 عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13337
  • تگ ها:

قرص ایزی موو نکست ساپلمنت 60 عددی

قرص ایزی موو نکست سامپلت60عددی

 ایزی موو یک محصول بسیار کامل و کارآمد جهت غضروف سازی و نرمی مفاصل می باشد. این محصول علاوه برکندروئیتین و گلوکزامین ( 1500 میلی گرم ) حاوی ام اس ام و هیالورونیک اسید خوراکی ، همراه با ویتامین D3 بوده که باعث شده نسبت به سایر محصولات مشابه خاصیت غضروف سازی خود را به نحو موثرتری ایفا نماید.

از جمله اسید امینه هایی که بدن شما آن را به عنوان ترمیم کننده غضروف استفاده می‌کند، لیزین است. لیزین علاوه بر نقش مهمی که در غضروف سازی دارد به جذب کلسیم و همچنین تولید کلاژن برای بازسازی بافت‌های ترمیم دیده نیز کمک می‌کند. به این دلیل است که شما در مصرف مواد غذایی غضروف ساز، با یک تیر چند هدف را خواهید زد، استخوان‌های سالم‌تر، غضروف قوی‌تر و در نهایت پوست کشیده‌تر.

آسیب‌های غضروفی از جمله مشکلاتی شایعی است که این روزها گریبان خیلی‌ها را گرفته و زمین گیرشان کرده است. آسیب غضروفی در ناحیه‌های خاصی همانند زانوها بسیار زیاد است. مشکلات زانو نه تنها در افرادی که ورزش کافی ندارند، بلکه در میان ورزشکاران هم دیده می‌شود.

آسیب در غضروف به سادگی اتفاق می‌افتد و به سختی درمان می‌شود. از جمله غضروف‌های آسیب پذیر می‌توان به غضروف در نواحی زانو، قوزک پا، مچ دست و همچنین آرنج اشاره کرد. از آنجایی که این نواحی بخش بزرگی از سیستم حرکتی را تشکیل می‌دهند مراقبت کردن از آن نقش مهم و اساسی دارد.

در صورتی که شما نیاز بدن برای غضروف سازی را برآورده نکرده باشید، آسیب‌های غضروفی باعث از بین رفتن غضروف و در نهایت مشکلات التهابی می‌شوند.

موارد مصرف :

کمک به درمان و پیشگیری از آرتروز، درد و خشکی مفاصل

روش مصرف :

روزی ۲ عدد همراه با غذا مصرف شود

هشدار :

مصرف در دوران بارداری و شیردهی : با پزشک یا داروساز مشورت شود

چنانچه هر داروی دیگری مصرف می کنید قبل از مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایید.

   

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.