قرص جوشان کلسیم 500 میلی گرم اکسیر 10 عدد

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14530
  • تگ ها:

قرص جوشان کلسیم 500 میلی گرم اکسیر 10 عدد

 فواید قرص کلسیم

قرص جوشان کلسیم ۵۰۰ میلی گرم اکسیر ۱۰ عدد

قرص جوشان کلسیم ۵۰۰ میلی گرم اکسیر ۱۰ عدد : با در نظر گرفتن این که کلسیم برای بدن تمامی انسان ها ضروری می باشد ، ما انسان ها باید در طول زندگی خود از قرص کلسیم استفاده کنیم . مصرف قرص های کلسیم مانند سایر قرص ها و دارو ها قوانینی دارد . این که شما چه زمانی این قرص را مصرف کنید ، این که به چه میزان در طول روز از این قرص استفاده کنید و... همه این ها می توانند روی سلامت شما تاثیر گذار باشد . اگر قصد خرید قرص کلسیم را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی فردامارکت مراجعه کنید . برخی از داروها هستند که به دلیل راحتی مصرف به صورت قرص هایی در آب حل می شوند . این قرص ها قرص جوشان نامیده می شوند . قرص های جوشان می توانند تاثیرگذاری بیشتری به نسب قرص های معمولی داشته باشند چرا که راحت تر جذب بدن می باشند و مانند یک نوشیدنی عمل می کنند . افرادی که به سختی قرص مصرف می کنند ، می توانند از قرص جوشان برای مصرف روزانه استفاده کنند .نمونه ای از این قرص های جوشان ، قرص جوشان کلسیم می باشد که مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته است .

قرص جوشان کلسیم

قرص های جوشان کلسیم همان طور که گفتیم به راحتی جذب بدن می شوند و هیچ گونه مشکلی برای معده به وجود نمی آورند و فرد را دچار یبوست نمی کنند . کلسیم به عنوان یکی از مهم ترین مواد معدنی در بدن شناخته می شود ، به همین دلیل استفاده روزانه آن به همه توصیه می شود . کلسیم نقش بسیار مهمی روی استحکام و مقاومت بیشتر استخوان ها و دندان ها دارد و می توانند سلامت آن ها را به خوبی تضمین کند . اگر استخوان های شما در هنگام راه رفتن صدا می دهد و یا این که دندان هایتان رشد خوبی ندارد و مدام میشکند و آسیب می بیند ، تنها چیزی که می تواند برای بهبود آن ها تاثیر گذار باشد ، مصرف کلسیم است . اگر نمی توانید از قرص کلسیم استفاده کنید ، مصرف قرص جوشان کلسیم را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم . قرص های جوشان کلسیم دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم :
  • باعث حفظ و استحکام استخوان ها و دندان ها
  • تقویت استخوان ها و دندان ها
  • رشد بهتر استخوان ها
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • کم شدن رسوب کلسیم

عوارض قرص جوشان کلسیم

تمام داروهایی که شما به صورت خودسرانه مصرف می کنید و یا این که بدون تجویز پزشک می باشد ، طبیعتا برای شما عوارض را در پی خواهد داشت . یکی از مهم ترین عوارضی که می توانیم به آن اشاره کنیم ؛ مشکلات گوارشی می باشد . ولی توجه داشته باشید که به هیچ وجه به صورت خودسر از این قرص های جوشان مصرف نکیند .

بهترین زمان مصرف قرص جوشان کلسیم

اگر می خواهید تاثیرگذاری ، قرص جوشان کلسیم را در بدن خود مشاهده کنید و یا هر دارویی که مصرف می کنید ، بهتر است آن را در یک زمان معین و به مدت نیازتان مصرف کنید . قرص های جوشان کلسیم بهتر است در صبح به صورت ناشتا مصرف شود . البته توجه داشته باشید که هنگامی که احساس کردید که کلسیم بدن شما کم شده و استخوان های شما صدا می دهد در هنگام فعالیت های روزانه ، می توانید از قرص جوشان کلسیم استفاده کنید که عوارض زیادی را ندارد و به عنوان یک نوشیدنی عمل می کند .

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.