قرص جویدنی زینکوویت ث هلث اید 60 عدد

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13297
  • تگ ها:

قرص جویدنی زینکوویت ث هلث اید 60 عدد

{"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"قرص zincovit برای چیست ؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":" برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"عوارض قرص زینکوویت چیست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"بهترین قرص تقیوت کننده سیستم ایمنی بدن چیست ؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}}]} { "@context": "http://schema.org", "@type": "Book", "name": "فردامارکت", "review": { "@type": "Review", "author": "حمید اسماعیلی", "datePublished": "12-12-2019", "description": "خرید قرص جویدنی زینکوویت ث هلث اید 60 عدد:✅ قرص جویدنی زینکوویت ث هلث اید ترکیبی کاملا طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت از بیماری‌ها است. ", "reviewRating": { "@type": "Rating", "bestRating": "5", "ratingValue": "5", "worstRating": "1" } } }

قرص جویدنی زینکوویت ث هلث اید 60 عدد

قرص جویدنی زینکوویت ث هلث اید 60 عدد : ویتامین ث یکی از ضروری ترین ویتامین ها می باشد که تاثیر بسیار زیادی روی تقویت و سلامت سیستم ایمنی بدن دارد و می تواند از تمام بیماری ها و ویروس ها از ورود به بدن جلوگیری کند . ویتامین C در بدن به عنوان یک محافظ کننده عمل می کند . اگر می خواهید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و آن را قوی تر کنید تا از بیماری ها در امان باشید به شما توصیه می کنیم ، مصرف ویتامین ث را فراموش نکنید . شما می توانید ویتامین ث مورد نیاز بدن خود را از طریق یک سری مکمل های غذایی به دست آورید که در طول روز آن ها را مصرف می کنید و همچنین می توانید از طریق مصرف برخی از داروها آن را تامین کنید . یکی از بهترین قرص هایی که می تواند تامین کننده ویتامین ث مورد نیاز بدن شما باشد ، قرص جویدنی زینکوویت ث می باشد . برای خرید این محصول به صورت اینترنتی می توانید به داروخانه آنلاین فردامارکت مراجعه کنید .

قرص zincovit برای چیست ؟

ویتامین ها و مواد مغذی می تواند جزء تاثیرگذارترین مواد روی بهبود کارکرد سیستم ایمنی باشند . تا زمانی که ویتامین های مورد نیاز بدن شما تامین باشد ، شما می توانید از یک سیستم بدنی قوی برخوردار باشید . نمونه ای از بهترین ویتامین هایی که می تواند نقش موثری روی سیستم ایمنی بدن شما داشته باشد ، ویتامین ث می باشد . قرص جویدنی زینکوویت یکی از بهترین قرص های ترکیبی ویتامین ث است .این قرص شامل ترکیباتی است که می تواند از بسیاری از بیماری به مانند سرماخوردگی ، آنفولانزا جلوگیری کند . ترکیبات این قرص به شرح زیر می باشد :
  • ویتامین C
  • زینک
  • Propolis Extract
وجود هر یک از این ترکیبات نقش مهمی را در بدن ایفا خواهد کرد . ویتامنی ث می تواند سیستم ایمنی را در برابر تمام بیماری هایی که ممکن است به وجود آید ، تقویت کند . کمبود این ویتامین منجر به خونریزی لثه ها ، کم خونی ، کاهش ایمنی بدن ، اضافه وزن ، خونریزی بینی ، خشک پوست و مو و... شود . زینک هم نقش بسیار زیادی روی تقویت ماهیچه ها دارد و همچنان به تقیوت سیستم ایمنی بدن کمک رسانی می کند و باعث می شود تا قدرت دفاعی بدن افزایش پیدا کند . کمبود روی منجر به کاهش بینایی ، به وجود آمدن انواع عفونت ها ، ریزش مو ، خشکی پوست و ... خواهد شد .

عوارض قرص زینکوویت

برخی از داروها ممکن است به دلیل ترکیباتشان دارای عوارض باشند . گاهی اوقات هم به دلیل این که یک قرص با بدن ما در سازگاری نیست ممکن است عارض هایی را برای ما به وجود آورد . تا به الان عوارضی برای قرص زینکوویت دیده نشده است و این قرص بیشتر از این که عوارض داشته باشد ، دارای مزیت ها بیشماری است که در ادامه به آن اشاره می کنیم :
  • تقویت سیستم ایمنی و محافظ کننده از بدن در برابر بیماری ها
  • تقویت و سلامت مو و پوست
  • مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک
  • بدون مواد نگهدارنده و مصنوعی
   

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.