قرص جوینت لوب ویتان

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

قرص جوینت لوب ویتان

 خرید قرص ویتامین دی خارجی

قرص جوینت لوب ویتان

قرص جوینت لوب ویتان: یکی از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی فردامارکت قرص جوینت لوب ویتان می باشد ، شما می توانید با خرید و مصرف این قرص در طول روز به انرژی مورد نیاز خود دست پیدا کنید و از بسیاری از بیماری هایی که ممکن است در آینده برای شما رخ دهد به دور باشید . در ادامه در مورد این قرص بیشتر توضیح خواهیم داد .

 قرص Joint lube

یکی از مواد تشکیل دهنده این قرص ، اسید هیالورونیک می باشد . این اسید جزء اصلی ترین مایعات بین مفاصل است که باعث حرکات روان و افزایش قدرت لغزندگی می شود . این اسید موجود در بین مفاصل باعث می شود تا مفاصل خورده نشود و به حفاظت آن ها کمک بیشتری می کند . گلوکزآمین که یکی دیگر از ترکیبات این قرص می باشد ، در ساخت گلیکو پروتئین ها در مایع درون مفاصل نقش دارد و یک ماده بسیار ضروری است . با مصرف این کپسول شما می توانید به فعالیت های خود کمک کنید و راحت تر حرکت کنید ، علاوه بر آن به تقویت و سلامت استخوان ها و مفاصل خود کمک کرده اید .

عوارض قرص جوینت لوب چیست ؟

قرص ها در صورتی می توانند برای مصرف کننده ، عوارض داشته باشند که شما بیش از اندازه از آن مصرف کرده باشید و یا این که به صورت خودسرانه از آن استفاده کرده باشید . پس داروها و مکمل های دارویی عوارضی ندارد . تنها در صورت مصرف بیش از اندازه ممکن است منجر به مسمومیت شود که این امر طبیعی است . قرص جوینت لوب دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم . توجه داشته باشید که خانم ها باردار و مادرانی که شیر می دهند این قرص را با دستور پزشک معالج خود مصرف کنند .
  • دارای خاصیت ضد درد و ضد التهاب
  • بازسازی عناصر سازنده مفاصل
  • حفاظت از کارتیلاژ در برابر آسیب

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.