قرص زینک دینه 30 عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13289
  • تگ ها:

قرص زینک دینه 30 عددی

قرص زینک دینه ۳۰ عددی

قرص زینک دینه فردامارکت حاوی ۳۰ میلی گرم زینک می باشد. این قرص باعث کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن می کند و باعث جلوگیری از کمبود روی می شود.

اثرات درمانی  قرص زینک دینه

فلز روی(زینک) در بدن به عنوان یک ریز مغذی نقش عمده ای در سیستم های آنزیمی بدن ایفا می کند. با آنکه املاح فلز روی در بسیاری از منابع غذایی یافت می شود. ولی به دلیل انکه جذب آن از دستگاه گوارش ناقص انجام می گیرد، لذا کمبود این فلز در بعضی از افراد دیده می شود.

به طور کلی از نظر فیزیولوژیک، روی برای رشد و تکامل، بلوغ جنسی و تولید مثل، تطابق دید در تاریکی، فعالیت بویایی و چشایی، ذخیره و رهاسازی انسولین و جهت دفاع ایمنی، افزایش بروز عفونت، هایپوگنادیسم،الیگواسپرمی، بی اشتهایی عصبی، اسهال، کاهش وزن، تاخیر در بهبود زخم، نقایص لوله عصبی در جنین، افزایش خطر سقط، آلوپسی، لتارژی ذهنی و تغییرات پوستی شود.

در دوران بارداری نیاز بدن به این فلز بیشتر می شود. روی اثرات مفیدی بر رشد و نمو جنینی دارد. همچنین در تبدیل بتاکاروتن به ویتامین A، روی نقش داشته لذا می تواند در محافظت میزان دید افراد مسن موثر باشد.

اسهال های مزمن می تواند یکی از علایم کمبود روی باشد و خود اسهال نیز باعث کاهش روی در بدن می گردد. استفاده از مکمل روی می تواند باعث کاهش وقوع، شدت و دوره اسهال مزمن در کودکان شود.

کمبود روی در بدن

  • ابتلا به بیماری های مزمن: دیابت، آلزایمر، اختلال شناختی، تصلب شرائین، اختلالات عصبی، بیماری های خود ایمنی، بیماری های دژنراتیو مرتبط با سن، همگی با کمبود روی ارتباط دارند. دلیل هم این است که مصرف روی نقش مهمی در عملکرد سیستم ایمنی بدن و رشد سلول های سالم ایفا می کند. فقدان روی منجر به استرس اکسیداتیو و بروز التهاب می شود.

  • ابتلا به عفونت های طولانی مدت: نقش روی در سلامت سیستم ایمنی بدن شناخته شده است. هنگامی که شما به اندازه کافی این ماده معدنی را دریافت نمی کنید، بدن در معرض عفونت های ویروسی و باکتریایی مقاومت خود را از دست خواهد داد.

  • ریزش مو: کمبود روی گاهی اوقات می تواند منجر به ریزش موها شود. البته باید سایر علل ریزش مو مانند کمبود ویتامین ها، کم خونی، بیماری تیروئید و سایر عوامل را نیز در نظر گرفت. با این حال، علاوه بر ریزش مو، تشکیل لکه های سفید در ناخن نیز می تواند به دنبال کمبود روی در بدن ایجاد شود.

  • ناباروری: امروزه اثبات شده است که توان باروری تا حدودی تا بع وجود عنصر روی در بدن است. اختلال در رشد ارگان های جنسی، تنبلی بیضه و تخمدان و کاهش تعداد و تحرک اسپرم از عوارض کمبود روی می باشد که نهایتا منجر به ناباروری می شود.

روزانه یک قرص بعد از غذا میل شود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.