قرص کلسیم منیزیم زینک و ویتامین D 50 عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13400
  • تگ ها:

قرص کلسیم منیزیم زینک و ویتامین D 50 عددی

قرص کلسیم منیزیم زینک و ویتامینD

 کلسیم منیزیم زینک و ویتامین Dفردامارکت یک مکمل غذایی شامل کلسیم و ویتامین D3 می باشد. کلسیم برای استحکام و سلامت استخوان ها و دندان ها، انقباض عضلات، عملکرد طبیعی قلب و سیستم عصبی و نیز انعقادخون ضروری است.

ویتامین د موجود در فرآورد جذب کلسیم را از روده افزایش داده و در ذخیره کلسیم در استخوان ها و نیز حفظ غلظت طبیعی کلسیم در خون نقش مهمی دارد. بنابراین مصرف این فرآورده در افرادی که از طریق رژیم غذایی کلسیم کافی دریافت نمی کنند،

افرادی که در معرض کافی تابش نور خورشید نیستند، خانم های باردار و شیرده، نوجوانان، به خصوص دختران، خانم ها در دوران قبل و بعد از یائسگی، سالمندان و بیمارانی که به مدت طولانی تحت درمان با

داروهای ضدتشنج و کورتیکواستروییدها هستند، بیماران مبتلا به پوکی استخوان، نرمی استخوان (راشیتیسم)، کم کاری غده پاراتیرویید و تتانوس توصیه می شود.

ویتامین D3 موجود در فرآورده جذب کلسیم را از روده افزایش داده و در رسوب کلسیم در استخوانها نقش عمده ای دارد. زینک موجود در فراورده یکی از فلزات بسیار ضروری برای بدن می باشد.

از نظر فیزیولوژیک، روی برای رشد و تکامل، بلوغ جنسی و تولید مثل، تطابق دید در تاریکی، فعالیت بویایی و چشایی، ذخیره و رهاسازی انسولین و جهت تقویت سیستم ایمنی حیاتی است.

منیزیم یکی از الکترولیتهای بسیار ضروری و به عنوان یک فاکتور کمک کننده درسیستم آنزیمی بدن می باشد. بنابراین این فراورده به عنوان مکمل غذایی در بدن انسان نقش مهمی داشته و بسیار مفید است.

دستور مصرف قرص کلسیم منیزیم زینک و ویتامینD :

نوجوانان وبزرگسالان:  یک قرص در روز

مصرف بیش از یک قرص در روز تحت نظر پزشک مجاز می باشد.

تداخلات دارویی

این قرص را با 1 تا 2 ساعت فاصله از سایر داروها مصرف نمایید.

 دقت کنید که کلسیم+D در مقادیر توصیه شده ، معمولا به خوبی تحمل می شود. با مصرف اشکال خوراکی کلسیم احتمال بروز یبوست، نفخ، تهوع و استفراغ وجود دارد.

موارد منع مصرف قرص کلسیم منیزیم زینک و ویتامینD

سابقه حساسیت به کلسیم کربنات و ویتامین D3 ، بالا بودن میزان کلسیم و ویتامین D3 خون در صورت سابقه وجود سنگ های کلیوی، با مشورت پزشک مصرف شود.

مصرف در بارداری و شیردهی

با مشورت پزشک مصرف شود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.