قرص کلسیم 600 میلی گرم و ویتامین D3 یوروویتال

135,100 تومان
تعداد خرید

قرص کلسیم 600 میلی گرم و ویتامین D3 یوروویتال

بهترین قرص کلسیم خارجی

قرص کلسیم ۶۰۰ میلی گرم و ویتامین D3 یوروویتال

قرص کلسیم ۶۰۰ میلی گرم و ویتامین D3 یوروویتال :نمونه ای دیگر از محصولات داروخانه آنلاین فردامارکت ، قرص کلسیم می باشد . این قرص برای استحکام و مقاومت استخوان ها و دندان ها بسیار ضروری می باشد . اگر می خواهید استحکام دندان ها و استخوان های بدن خود را افزایش دهید ، بهتر است از این قرص کلسیم استفاده کنید . در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر  در مورد قرص کلسیم آشنا شوید .

خرید قرص کلسیم

قرص کلسیم و ویتامین D3 جزء بهترین قرص ها و ویتامین ها برای تقویت استخوان ها و دندان ها و حفظ سلامت آن ها می باشد . این قرص و ویتامین برای رشد استخوان ها در تمام سنین کاربرد دارد و نقش مهمی در استحکام و محافظت از استخوان ها و دندان ها دارد . این قرص دارای هیچ گونه عارضه ای نمی باشد و شما می توانید طبق دستور پزشک آن را مصرف کنید . کلسیم در مقایسه با سایر مواد معدنی ، برای بدن بسیار ضروری می باشد . همان طور که می دانید بیش از 99 درصد کلسیم بدن ما در استخوان ها و دندان ها ذخیره می شود و برای حفظ و نگه داری بیشتر نقش اساسی دارد . 1 درصد باقی مانده از این کلسیم در خون جریان خواهد داشت که می تواند روی عضلات و اعصاب تاثیرگذار باشد . کلسیم نقش بسیار مهمی در عملکرد فیزیولوژیکی بدن ایفا می کند و تاثیر بسیار زیادی روی استخوان ها و دندان ها دارد . علاوه بر این که کلسیم برای رشد و بهبود استخوان ها و دندان ها موثر می شود ، برای رشد جنین نیز تاثیر بسیار زیادی دارد . مادران باردار می توانند از قرص کلسیم برای رشد بهتر جنین خود استفاده کنند . طبیعاتا قرص کلسیم و ویتامین D3 یوروویتال دارای کی سری ویژگی هایی می باشد که می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
  • مناسب برای حفظ سلامنت جنین در دوران بارداری
  • تاثیرگذاری بالا در حفظ و رشد استخوان ها
  • کمک به رشد و سلامت استخوان ها و دندان ها
  • جلوگیری به پوکی استخوان
سعی کنید در روز از یک عدد این کپسول استفاده کنید و آن را به همراه یک لیوان آب مصرف کنید . اگر قصد خری این دارو را دارید و می خواهد یآن را با قیمت مناسب خریداری کنید ، می توانید به داروخانه آنلاین فردامارکت مراجعه کنید و این کپسول را با قیمت مناسب سفارش و خریداری کنید .  

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.