قرص یونی فلکس MSM لیبرتی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14243
  • تگ ها:

قرص یونی فلکس MSM لیبرتی

قرص یونی فلکس MSM لیبرتی

قرص یونی فلکس MSM لیبرتی : ویتامین D هم مانند سایر ویتامین ها جزء ضروری ترین موادی است که باید برای بدن تامین شود . وجود این ویتامین می تواند مشکلات زیادی را از ما حل کند و منجر می شود تا ما از سلامت کافی برخوردار باشیم . اگر دچار درد های مفاصلی شده اید و می خواهید سلامت استخوان های خود را تضمین کنید ، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم قرص یونی فلکس را مصرف کنید .

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این قرص توضیح دهیم و به شما بگوییم که این قرص در چه مواردی مصرف می شود ، آیا دارای عوارض است و یا این که چه فوایدی دارد . اگر قصد خرید این قرص را دارید می توانید به فروشگاه آنلاین فردامارکت مراجعه کنید و این محصول را با قیمت مناسب به صورت اینترنتی از سایت سفارش و خریداری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

قرص یونی فلکس برای چی خوبه ؟

این قرص به عنوان بهترین مکمل برای درمان درد های مفاصل و سلامت استخوان ها کاربرد دارد . افرادی که از بیماری چون آرتریت و آرتروز رنج می برند می توانند از این قرص برای بهبود خود استفاده کنند . ترکیبات موجود در این قرص به بهبود و سلامت بیشتر شما عزیزان کمک خواهد کرد . ترکیبات این قرص به شرح زیر می باشد که هر یک از آن ها می تواند نقشی در بدن داشته باشد :
  • کلسیم
  • متیل سوافونیل متان
  • روی
  • منیزیم
  • ویتامین D3
  • ویتامین K1
وجود این ترکیبات که نام بردیم در کنار یک دیگر می تواند تا حدودی به سلامت شما عزیزان کمک کند . کلسیم موجود در این قرص به حفظ و سلامت استخوان ها و دندان ها کمک خواهد رد و نقش بسیاری در عملکرد بهتر عضلات خواهد داشت . متیل سولفونیل می تواند به بازسازی بافت ها و بهبود سیستم ایمنی بدن کمک کند . روی تاثیر بسیار زیادی روی تقویت و سلامت مو ، ناخن ، پوست خواهد داشت و به ترمیم ماهیچه ها و استحکام آن ها کمک خواهد کرد . منیزیم از خستگی ما در طول روز جلوگیری خواهد کرد و آن را کاهش خواهد داد و از پوکی استخوان ناشی از کمبود کلسیم جلوگیری می کند . ویتامین D3 که منجر به جذب بهتر کلسیم ، فسفر خواهد شد و به استخوان ها و دندان ها کمک می کند . در آخر می توانیم به وجود ویتامین K1 اشاره کنیم . این ویتامین تاثیر بسیار زیادی روی بافت های استخوانی می گذارد و نمی گذارد که کلسیم در جاهایی مانند مفاصل و رگ ها رسوب گذاری کند . اگر می خواهید این قرص ها را مصرف کنید ، مصرف آن برای افراد بالای 18 سال توصیه می شود و شما می توانید در روز یک عدد مصرف کنید .

عوارض قرص یونی فلکس ام اس ام

ویتامین ها هیچ گونه عوارضی برای ما به همراه ندارند ، مگر این که ما بخواهیم بیش از اندازه از آن ها استفاده کنیم . برخی ها فکر می کنند مصرف قرص یونی فلکس ام اس ام منجر به یبوست و کم اشتهایی می شود ، اما این عارضه نمی تواند زیاد نگران کننده باشد و شما می توانید با مراجعه به پزشک از بروز این عوارض جلوگیری کنید .

فواید قرص یونی فلکس

از جمله فواید و مواد مصرف این قرص می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • بهبود مفاصل آسیب دیده
  • کاهش درد های مفاصل
  • بهبود در عملکرد جسمی
   

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.