قطره آیرویت 30میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13318
  • تگ ها:

قطره آیرویت 30میلی لیتر

قطره آیرویت30 میلی لیتر

آیرویت برای درمان کمبود آهن، کمبود ویتامین B12، آنمی های مگالوبلاستیک ناشی از کمبود فولیک اسید، کم خونی های ناشی از تغذیه نادرست، کم خونی های مرتبط با بارداری، نوزادان و کودکان، کمبود روی و برخی مشکلات و اختلالات دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

آهن برای ساخته شدن هموگلوبین خون (ماده ای که اکسیژن هوا را از ریه به سلول های بدن می رساند) نیاز است. منشا آهن غذاهایی مانند گوشت قرمز، زرده تخم مرغ، سبزیجات سبز، حبوبات و آجیل است. نوزادان 4 تا 6 ماه اول تولد به علت دریافت آهن از مادر در دوران بارداری نیاز به آهن ندارند، ولی هنگامی که وزن فرزندتان به دو برابر وزن زمان تولد رسید به آهن نیاز پیدا می کند و باید به صورت قطره دارویی به او داده شود.

آهن به شکل قطره جداگانه یا همراه با مولتی ویتامین که در هر میلی لیتر آن 20 میلی گرم آهن خالص دارد در داروخانه ها در دسترس است. می توانید روزانه 15 تا 20 قطره به کودک بدهید. اگر به کودک شیرخوار آهن داده نشود دچار کم خونی می گردد. دادن قطره آهن ممکن است موجب سیاه شدن مدفوع کودک گردد.

اگر آهن بیش از حد به کودک داده شود ممکن است موجب یبوست و حتی مسمومیت گردد. نوجوانان نیز به علت رشد سریع برای جلوگیری از کم خونی نیاز به آهن دارند که باید از راه غذا یا به صورت دارو داده شود.

بهتر است بدانیم عامل اصلی سیاه شدن دندان ها در کودکان، پس زدن محلول آهن در دهان به دلیل بد مزه بودن آهن و یا مصرف فرآورده ای با غلظت بالای آهن می باشد. به عنوان راه حل می توان موارد زیر را پیشنهاد کرد: رقیق کردن فرآورده با آب یا آبمیوه استفاده از فرآورده آهن در قسمت انتهایی زبان استفاده از قطره آهن طعم داری که برای کودکان دلپذیر باشد استفاده از قطره ای با غلظت کمتر آهن.

قطره خوراکی آیرویت را قبل از مصرف خوب تکان داده، بعد از مصرف دربش را کاملا بسته و دور از دسترس دلبندتان قرار دهید.

سیاه و تیره شدن مدفوع کودک بعد از خوردن قطره آهن کاملا طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد.

قطره خوراکی آیرویت را در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم خورشید و هم چنین امکان یخ زدگی قرار دهید.

بیش از مقادیر توصیه شده پزشک، از قطره خوراکی آیرویت استفاده نکنید.

مواد غذایی حاوی ویتامین C  مانند آب میوه های تازه و خانگی موجب جذب کامل آهن در بدن می شود، بهتر است برای سهولت، قطره خوراکی آیرویت را داخل آب میوه تازه در داخل شیشه شیر یا لیوان، مناسب سن کودک ریخته و به او بخورانید.

 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.