قطره بی ویتال توتال فارما لاین

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13313
  • تگ ها:

قطره بی ویتال توتال فارما لاین

قطره بی ویتال توتال فارما لاین

قطره بی ویتال فرداماکتفرمولی کامل و غنی از ویتامین های خانواده B که به نسبت متعادل در کنار هم قرار گرفته اند می باشد و با 400 میکروگرم فولیک اسید در هر دوز مصرف روزانه (1.5 میلی لیتر)، انتخاب خوبی برای زنان باردار و مادران شیرده است.

ویتامین ب کمپلکس شامل 8 نوع ویتامین گروه ب است که نقش های مهمی در بدن دارند. ویتامین‌های ب محلول در آب هستند به این معنی که در بدن ذخیره نمی‌شوند و برای همین باید در رژیم غذایی

روزانه وجود داشته باشند. عواملی مانند سن، بارداری، تغذیه، ژنتیک، برخی بیماری‌ها و داروها و همچنین مصرف الکل نیاز بدن به ویتامین‌های گروه ب را افزایش می‌دهد.

در چنین شرایطی، شاید به صلاح دید پزشک، نیاز به مصرف مکمل‌های ویتامین ب باشد.

قطره بی ویتال توتال فارمالاین ۳۰ میل فرمولی کامل و غنی از ویتامین های خانواده B است که به نسبت

متعادل در کنار هم قرار گرفته اند و با ۴۰۰ میکروگرم فولیک اسید در هر دوز مصرف روزانه (۱٫۵ میلی لیتر)، انتخاب خوبی برای زنان باردار و مادران شیرده است.

اینوزیتول  

اینوزیتول یکی از ویتامین های B می باشد. این دارو نقش مهمی را در تشکیل لسیتین که باعث محافظت سلول ها از اکسیداسیون می شود، ایفا می کند و عامل مهمی در تشکیل غشاهای سلولی است. این دارو دارای اثر متابولیکی بر بدن است که مانع از ذخیره چربی در بدن می گردد.

ویتامین های گروهB

در متابولیسم بدن نقش دارند و به عنوان کوفاکتور بسیاری از آنزیم ها در بدن عمل میکنند. هم در  سیستم عصبی می توانند دخیل باشند وهم به بهبود وضعیت ماهیچه ها کمک کنند.علاوه بر ان در آزاد کردن انرژی از طریق سوخت چربی ها نیز موفق عمل می کنند. علاوه بر این برای رشد موها و جلوگیری از ریزش مو نیز مناسب هستند.

 تیامین(B1)

ویتامینB1 ، در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین و تبدیل آنها به انرژی مورد نیاز بدن نقش دارد. این ویتامین به حفظ عملکرد طبیعی قلب و سیستم عصبی کمک می کند.

ریبوفلاوین(B2)

ویتامینB2، این ویتامین در کمک به حفظ عملکرد طبیعی فرآیند رشد و تقسیم سلولها ، تکامل و ترمیم بافت های بدن، تقویت سیستم ایمنی، تقویت و حفظ سلامت پوست، سیستم عصبی و حفظ سلامت چشم و عملکرد بینایی مؤثراست.

نیاسین(B3)

این ویتامین برای حفظ سلامت پوست، تنظیم میزان قند خون، بهبود جریان خون در عروق، کاهش کلسترول بد، افزایش کلسترول خوب، حذف سموم و مواد شیمیایی از بدن مورد نیاز است. همچنین نقش موثری در تقویت دستگاه گوارش دارد.

پانتوتنیک اسید(B5)

این ویتامین در انتقال پیام عصبی، انتقال هموگلوبین، تبدیل کربوهیدرات، چربی و پروتئین به انرژی مورد نیاز سلول های بدن، سنتز اسیدهای چرب و کلسترول و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارد.

پیریدوکسین(B6)

این ویتامین نقش مهمی را در واکنش های بیوشیمیایی گوناگون به عنوان کوآنزیم دارد. پیریدوکسین برای حفظ سلامت اعصاب، تولید گلبول های سفید و قرمز و جذب مناسب ویتامینB12  و تولید انرژی مورد نیاز سلول های بدن مورد نیاز است.

بیوتین(B7)

این ویتامین  درتقویت استحکام ناخن ها، حفظ سلامت موها، کمک به درمان ریزش مو، به تعویق انداختن روند سفید شدن مو، کمک به کاهش علائم کمبود روی، کاهش دردهای عضلانی، جهت کاهش میزان قند خون در افراد مبتلا به عارضه دیابت ،مؤثر است.

اسید فولیک(B9)

فولیک اسید به عنوان کوآنزیم در سنتزDNA، نقش دارد و یکی از ترکیبات اصلی در تقسیم سلولی، رشد و تکامل طبیعی سلول های بدن نقش دارد و در دفع هموسیستئین از بدن مؤثر است.

این ویتامین یکی از ویتامین های ضروری است که بدن قادر به ساخت آن نیست و نیاز به آن در افراد مسن، ورزشکاران و خانم ها در دوران بارداری و شیردهی، افزایش می یابد. اسید فولیک برای جلوگیری از نقص های جنینی ضروری است.

سیانوکوبال آمین(B12)

ویتامین B12، در تولید تمامی سلول های خونی از جمله گلبول های سفید، قرمز و پلاکت ها، حفظ رشد و تکامل سلول های بدن، تنظیم میزان هموسیستئین در خون و حفظ سلامت سیستم عصبی مرکزی نقش دارد.

جزء ویتامین های ضروری است که از طریق مواد غذایی حیوانی جذب می شود و گیاه خواران باید از مکمل این ویتامین برای تامین ویتامین مورد نیاز خود استفاده کنند.

ویژگی های قطره بی ویتال توتال فارما لاین:

- ویتامین ب کمپلکس با فولیک اسید و اینوزیتول - فاقد گلوتن - یک بطری 30 میلی لیتری به همراه یک قطره چکان مدرج 1.5 میلی لیتری - کمک به رشد بافت مادر در دوران بارداری - بهبود عملکرد فیزیولوژیکی طبیعی بدن - بهبود عملکرد سیستم عصبی بدن

روش مصرف به این صورت است که 1.5 میل از محصول را روزانه مصرف کنید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.