قطره کولیف بی اس کی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

قطره کولیف بی اس کی

قطره کولیف بی اس کی:

قطره خوراکی کولیف بی اس کی مخصوص نوزادان حاوی سایمتیکون به همرا روغن شوید، رازیانه و نعنا می باشد.

سایمتیکون کشش سطحی را کاهش می دهد و زمانی که به صورت خوراکی مصرف شود باعث می شود که حباب های گاز درون دستگاه گوارش با هم یکی شوند و بنابراین به انتشار آن ها کمک می کند. این ترکیب برای تسکین نفخ شکم و ناراحتی های شکمی ناشی از گازهای گوارشی مازاد است

و در مشکلاتی مثل سوءهاضمه، مشکلات ریفلاکس معده به مری، نفخ بعد از جراحی، بلع هوا، کولون اسپاستیک و تحریک پذیر، زخم معده استفاده می شود. هم چنین روغن شوید، رازیانه و نعنا در رفع مشکلات گوارشی نقش بسزایی داشته و علاوه بر آن باعث ایجاد طعم خوشایند و قابل پذیرش برای نوزادان می شود.

ویژگی های قطره کولیف بی اس کی:

ازبین بردن نفخ و گازهای احتباس یافته در مجرای گوارش برطرف نمودن دردهای شکمی و کولیک نوزادی

عوارض جانبی قطره کولیف بی اس کی:

مصرف این دارو عوارض جانبی خاصی به دنبال نداشته، با این حال در موارد نادر احتمال بروز واکنش های آلرژیک (به ویژه مربوط به رازیانه) وجود دارد.

هشدارهای مصرف قطره کولیف بی اس کی:

• چنانچه هر داروی دیگری مصرف می کنید، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

• طبق دستور پزشک یا مقادیر توصیه شده مصرف نموده و از مصرف مقادیر بیش از حد مجاز خودداری گردد. جهت بدست آوردن دوزهای دقیق مصرفی از قطره چکان استاندارد شده داخل بسته بندی استفاده نمایید. در صورت بروز حساسیت به دارو یا احتمال وقوع آن از مصرف خودداری نموده و به پزشک اطلاع دهید.

• در صورتی که علیرغم مصرف صحیح دارو، علائم بیماری تداوم یافت پزشک خود را مطلع نمایید. هنگام تهیه محصول از عدم بازشدگی قبلی درب ظرف آن اطمینان حاصل نموده، در غیر این صورت از مصرف خودداری گردد. هنگام مصرف به تاریخ انقضا مندرج بر روی بسته بندی و محصول توجه نمایید.

بارداری و شیردهی:

مصرف این دارو عمدتا برای رده های سنی اطفال و کودکان است، لذا مطالعات کافی در خصوص مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی صورت نگرفته، لذا مصرف این دارو در این دوران پیشنهاد نمی گردد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.