قطره گیاهی سنکل گل دارو ۳۰ میلی‎لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13255
  • تگ ها:

قطره گیاهی سنکل گل دارو ۳۰ میلی‎لیتر

قطره گیاهی سنکل گل دارو ۳۰ میلی‎لیتر

قطره گیاهی سنکل گل دارو فردامارکت  مناسب افرادی است که از داشتن سنگ کلیه رنج می‎برند. ترکیبات گیاهی و موثر این محصول موجب دفع سنگ کلیه و سنگ‎های خرد شده، بعد از استفاده از دستگاه‎های سنگ شکن می‎گردد. همچنین قطره گیاهی سنکل علاوه بر جلوگیری از تشکیل مجدد سنگ کلیه، موجب درمان درد و عفونت‎های ادارای ناشی از سنگ کلیه می‎گردد.

استفاده از داروی گیاهی سنکل که حاوی رازیانه ، خارخاسک ، برگ بو ، زیره سبز ، کاکل ذرت ، دم گیلاس و تخم خربزه می باشد به طور بسیار موثری در درمان و پیش گیری از تشکیل مجدد سنگ کلیه ایفای نقش می کند. مواد موثره موجود در این قطره به طور مستقیم سبب شل شدن عضله صاف مجاری ادرار می شوند

و همواره با اثر پیشاب آور، دفع سنگ های ادراری تا قطر 7 میلی متر را تهسیل می کند. قطره سنکل دارای اثر آنتی کلینرژیک بوده و از این طریق اسپاسم و دردهای قولنجی مجاری ادرار ناشی از سنگ های کلیوی  را بر طرف می سازد. این قطره پیشگیری کننده و درمان کننده عفونت های ادراری ناشی از سنگ کلیه  نیز می باشد.

کاربرد های قطره سنکل:

• تسهیل‎کننده دفع سنگ ریزه‎ها بعد از استفاده سنگ شکن

• درمان‎کننده عفونت‎های ادراری ناشی ازسنگ‌های کلیوی

• دفع‎کننده سنگ‎های کلیوی- ادراری تا قطر ۷ میلی‎متر

• جلوگیری از تشکیل مجدد سنگ کلیه

• ضد اسپاسم و دردهای کلیویمواد موثر موجود در قطره سنکل به طور مستقیم موجب شل شدن عضله صاف مجاری ادراری می‎شوند و همراه با اثر پیشاب‎آوری دفع سنگ‎های ادراری را تا قطر ۷ میلی‎متر تسهیل می‎نمایند. قطره سنکل دارای اثر ضد کولینرژیکی شدیدی بوده

از این طریق اسپاسم و دردهای قولنجی مجاری ادرار ناشی از سنگ‎های کلیوی را برطرف می‎سازد. اثر ضد میکروبی این قطره گیاهی پیشگیری‎کننده و درمان‎کننده عفونت‎های ادراری ناشی از سنگ‎های کلیوی است.

مصرف در حاملگی و شیردهی

مطالعات نشان داده است که کاکل ذرت باعث تحریک و انقباض رحم خرگوش می گردد ایمنی مصرف این فرآورده دردوران بارداری و شیردهی به اثبات نرسیده است با این وجود منافع آن در برابر مضار آن باید سنجیده شود.

بزرگسالان: ۵۰ – ۶۰ قطره با کمی آب سه نوبت در روز مصرف شود. قطره سنکل را می‎توان به مدت یک ماه مصرف نمود. در مصرف طولانی و برای جلوگیری از تشکیل سنگ‎های ادراری ۳۰ قطره ۲ تا ۳ نوبت در روز سه بار در هفته مصرف شود. کودکان تا ۱۲ سال (برحسب وزن کودک): ۱۰ تا ۲۰ قطره سه نوبت در روز

در هنگام مصرف قطره سنکل دقت شود که :

قطره سنکل ممکن است فشار خون بیماران مبتلا به فشارخون را کاهش دهد. هیچ محدودیتی در مصرف این دارو برای مادران باردار و شیرده وجود ندارد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.