ماسک تغذیه کننده موهای خشک ایوروشه مدل Nutrition

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14248
  • تگ ها:

ماسک تغذیه کننده موهای خشک ایوروشه مدل Nutrition

ماسک تغذیه‌کننده مو خشک نوتریشن ایوروشه

ماسک تغذیه کننده مو های خشک ایوروشه فردامارکت  باعث ترمیم موهای خشک می شود این ماسک لطیف و تغذیه‌کننده قوی مو است که به‌خوبی در موهای شما نفوذ کرده و با مواد مغذی خود، آن را ترمیم می‌نماید. بدون احساس سنگینی، موهای شما نرم و لطیف چون ابریشم شده و به‌خوبی ترمیم می‌شوند و سرشار از طراوت و شادابی می‌گردند. ماسک موی خشک  ترکیبی غنی از عصاره جو دو سر، شی باتر و مواد ضروری مورد نیاز مو جهت رفع خشکی و تغذیه مو می باشد. این ماسک بدون ایجاد سنگینی بر روی بافت مو، موجب افزایش نرمی و حالت پذیری مو می گردد . همچنینماسک مغذی مو خشک ایوروشه ساختار مو را احیا نموده، سلامت اولیه و انعطاف پذیری مو ها شده و با.  فاقد سیلیکون و پارابن  بودنش  به عنوان نرم کننده می توان از آن استفاده نمود.

ویژگی‌های ماسک تغذیه کننده مو خشک:

ترمیم‌کننده موهای خشک تغذیه‌کننده قوی پوست حاوی کره کاریته، شیرجودوسر ارگانیک ایجاد طراوت و شادابی در موها بدون ایجاد سنگینی مغذی شده با جو دوسر و روغن درخت شی عصاره‌ي جو دوسر که  به صورت شير بکار مي‌رود به لحاظ خواص تغذيه کنندگي و ضد التهابي آن شناخته شده است. ماسک تغذيه کننده و ترميم کننده موها را به سرعت و به خوبي ترميم مي‌کند . ماسک تغذیه موهای خشک با ترمیم موهای خشک این ماسک لطیف و تغذیه‌کننده قوی مو است که به‌خوبی در موهای شما نفوذ کرده و با مواد مغذی خود، آن را ترمیم می‌نماید. بدون احساس سنگینی، موهای شما نرم و لطیف چون ابریشم شده و به‌خوبی ترمیم می‌شوند و سرشار از طراوت و شادابی می‌گردند.

دستور مصرف ماسک تغذیه کننده موهای خشک:

بگذارید ۲ دقیقه روی موها باقی بماند، سپس با آب ولرم مایل به سرد آبکشی نمایید. از این ماسک پس از شستشوی سر با شامپو استفاده کنید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.