ماسک صورت با فیلتر ملت بلون و اس ام اس درمان کار

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13428
  • تگ ها:

ماسک صورت با فیلتر ملت بلون و اس ام اس درمان کار

ماسک صورت با فیلتر ملت بلون و اس ام اس درمان کار

ماسک صورت درمان کار فردا مارکت  با داشتن فیلتر ملت بلون و اس ام اس نقش خود را در برابر ویروس کرونا کاملا ایفا کرده است چون راه‌های انتقال ویروس با هم متفاوت است و کرونا می‌تواند از طریق دو راه وارد سیستم تنفسی بدن شود؛ در مرحله اول ویروس از طریق قطره‌های ترشحی که از دهان و بینی هنگام عطسه و سرفه و

یا فریاد زدن پرتاب می‌شود،اندازه این ذرات از ۲۰ میکرون بزرگتر است و به علت سنگینی در جهت جاذبه  ۱ الی ۲ متر در هوا را طی می‌کند و توانایی معلق شون در هوا ندارد و این اولین راه انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه است.

لایه ملت بلون چیست؟

 لایه ملت بلون (Melt blown) یکی از قسمت‌های مهم در ماسک است. این لایه از فیلامنت‌های منقطع تولید می‌شود. ظرافت هر یک از این فیلامنت‌ها ۱ – ۵ میکرون است. همین ویژگی باعث افزایش ویژگی نفوذ‌ناپذیری ملت بلون می‌شود.

در ماسک‌های استاندارد از این لایه استفاده می‌شود. به همین دلیل ماسک مایعات را از خود عبور نمی‌دهد. پس در برابر سایر میکروب‌ها و ذرات نانومتری و ریز در هوا نیز همانند یک سد عمل می‌کند. اما همین لایه‌ی نازک قادر است هوا را به راحتی از خود عبور دهد. یعنی زمانی که ماسک را روی دهان می‌گذارید، قادرید به راحتی نفس بکشید. اما هوایی که وارد مجرای تنفسی می‌شود، پاک و تمیز است.

ویژگی‌های لایه ملت بلون ماسک

لایه‌ی ملت بلون در ماسک به عنوان کاغذ فیلتر هم شناخته می‌شود. البته منظور از کاغذی بودن، یک لایه‌ی خشک و غیر منعطف نیست. بلکه این لایه نرم و انعطاف‌پذیر است. ملت بلون نوعی پارچه بافته نشده با الیاف‌های فوق‌العاده ریز است. این محصول کرکی و نرم، می‌تواند روغن و میکروب‌ها را در خود جذب کند. در عین حال تنفس را سخت نمی‌کند. پس همزمان با فیلتر کردن هوا، می‌تواند اکسیژن مورد نیاز را به سمت مجاری تنفسی عبور دهد.

برای تولید ماسک‌های استاندارد برای کادر پزشکی و سایر کارکنان در محیط‌های آلوده (پتروشیمی، صنایع سیمان، فولاد، آزمایشگاه‌ها) از این لایه استفاده می‌شود. در واقع از دیگر ویژگی‌های لایه ملت بلون ماسک، مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی است. به طوری که این لایه علاوه بر فیلتر کردن میکروب‌ها، مانع از ورود آلاینده‌های شیمیایی به داخل مجاری تنفسی می‌شود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.