ماسک صورت پوست خشک

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13288
  • تگ ها:

ماسک صورت پوست خشک

ماسک صورت پوست خشک

ماسک صورت پوست خشک  دینه فردامارکت در تقویت کننده، ضد عفونی کننده و نرم کننده و متعادل کننده چربی پوست اثر داره و مناسب پوست های خشک است.

خشکی پوست یک مشکل پوستی رایج است و در تمام سنین رخ می‌دهد. این مشکل خیلی جدی نیست، اما گاهی درمان آن سخت است. خشکی پوست ممکن است به بیماری‌های دیگر پوستی یا بیماری‌هایی مانند دیابت، کم کاری یا پرکاری تیروئید، سندرم شوگرن و سوء تغذیه مربوط باشد.

حقیقت تلخ این است که بعضی از افرادی که پوست‌شان خشک است، روشی را برای مراقبت و درمان خشکی پوست خود به کار می‌برند که خیلی مناسب پوست‌شان نیست.

گاهی دانستن اصول اولیه به تنهایی کافی نیست؛ باید بدانید، حتی اگر دوبار در روز صورت خود را می‌شویید و به آن مرطوب کننده می‌زنید، باز هم ممکن است در بعضی قسمت‌های مهم درمان پوست خشک خود غفلت کنید.

پوست در اثر کمبود آب و چربی، خشک، زبر و کشیده می شود و نرمی خود را از دست می دهد . علاوه بر این، رنگی تیره و خاکستری پیدا می کند و جلای طبیعی ندارد. این خشکی به علت پوسته پوسته شدن طبقه شاخی است که ظاهرا دیده نمی شود و ...

نباید آن را با بیماری پوست که در آنها ریزش مو درد و قرمزی (اگزما) وجود دارد اشتباه کرد. پوست طبیعی دارای سیزده درصد آب است که این مقدار آب با افزایش سن به تدریج کاهش می یابد تا سرانجام پیری کامل به هفت درصد می رسد ولی تا قبل از پیری مقدار آن حتی درباره آفتاب و هوای خشک نباید از ده درصد کمتر شود. البته بعضی از افراد با پوست خشک متولد می شوند که باید در تمام دوران زندگی مراقب آن باشند. همان طور که قبلا گفتیم پوست با قشری از چربی، عرق و آب که همه آنها از لاپوست می آیند محافظت می شود.

روش مصرف ماسک صورت خشک دینه:

هفته ای یک یا دو نوبت، یک قاشق چایخوری از این محصول را با شیر تازه یا آب جوشیده مخلوط نمایید و تمام قسمت های صورت (بجز اطراف چشم) را با قشر نازکی از آن بپوشانید و پس از ده دقیقه با آب گرم شتسشو دهید

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.