ماسک موی شون با عصاره آووکادو حجم 150 میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13274
  • تگ ها:

ماسک موی شون با عصاره آووکادو حجم 150 میلی لیتر

ماسک موی شون با عصاره آووکادو حجم 150 میلی لیتر

ماسک موی آووکادو. شون فردامارکت در مدت زمان بسیار کمی موهایتان را لطافت می‌بخشد و چربی مورد نیاز را به تارهای مو می‌رساند و مانع از خشکی و زبری موها می‌شود. همچنین شون خاصیت ترمیم‌کنندگی هم دارد و موهای آسیب‌دیده را بهبود می‌بخشد. موهای آسیب‌دیده را که در اثر رنگ کردن،

فرکردن و استفاده از مواد شیمیایی مضر تخریب شده‌اند و شادابی و لطافت خود را از دست داده‌اند ترمیم و احیا می‌کند. شون باعث درخشش و براقی موها می‌شود و همین امر زیبایی موهایتان را چند برابر می‌کند. ماسک موی شون حاوی آنتی‌اکسیدان‌های A، B، C، D و E است که هرکدام از این ویتامین‌ها با خاصیت‌های شگفت‌آوری که دارند تاثیری مثبت روی موها می‌گذارند.

تخریب سطحی مو موجب از دست رفتن مقادیر قابل توجهی آب از لایه های داخلی تر مو می گردد و آسیب جدی کراتین مو را باعث می شود. ماسک موی آووکادو شون علاوه بر تغذیه عمقی مو با ترمیم ساختار سطحی مو باعث جلوگیری از تخریب و شکنندگی مو می گردد.

عصاره آووکادو استفاده شده در این محصول علاوه بر تغذیه و نرم نمودن موها باعث حفاظت از آنها در برابر رادیکال های آزاد محیط می گردد. بهره گیری از مرغوب ترین عصاره آووکادو، تنظیم pH موها، رطوبت رسانی و ترمیم و ایجاد یک لایه محافظ بر روی موها این محصول را به یک محصول منحصر به فرد در کمک به جلوگیری از پیری مو تبدیل نموده است.

 در عصاره آووکادو یک نوع ویتامین B که گاهی اوقات به نام ویتامین B7 و ویتامین H هم شناخته می‌شود. به همین دلیل از جمله خواص آووکاو برای پوست این است که به خاطر این ویتامین به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و مانع از خشک شدن مو هم می‌شود.

*آووکادو سرشار از ویتامین‌های A و K است، ویتامینی که به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی آفتاب سوختگی پوست را درمان می‌کند.

*یکی دیگر از خواص آووکادو برای زیبایی پوست و مو ، روغن آووکاو است که در اغلب محصولات لوکس، معتبر و گران‌قیمت آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. روغن آووکادو به سرعت و به صورت کامل جذب پوست می‌شود.

*از جمله خواص آووکادو برای پوست «استرولین‌» موجود در این میوه جادویی است. استرولین از جمله ساختارهای مولکولی کوجود در روغن‌های گیاهی است که به افزایش کلاژن سازی پوست و نیز درمان لکه‌های ناشی از بالا رفتن سن کمک می‌کند.

روش مصرف ماسک موی عصاره آووکادو بعد از شستشوی مو، آب اضافی مو را گرفته و مقداری از ماسک را بر روی موهای خود مالیده و به مدت 5 دقیقه بر روی سر بماند.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.