محلول خوراکی گرایپ واتر 120 میلی لیتر دینه

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13341
  • تگ ها:

محلول خوراکی گرایپ واتر 120 میلی لیتر دینه

محلول خوراکی گرایپ واتر 120 میلی لیتر دینه

محلول خوراکی گرایپ واتر دینه فردامارکت  یک داروی گیاهی است که حاوی اسانس های طبیعی دانه گیاهان  بوده و می تواند نفخ و درد ناشی از آن و همچنین علائم سوء هاضمه و دل پیچه در کودکان و بزرگسالان را تسکین داده و درمان کند.

در تهیه این محلول از هیچ گونه طعم دهنده، شیرین کننده مصنوعی و الکل استفاده نشده است. یکی دیگر از مزیت های این داروی گیاهی عدم استفاده از بیکربنات سدیم (جوش شیرین) در تهیه آن می باشد که ضریب اطمینان مصرف محلول خوراکی گرایپ واتر به ویژه برای نوزادان و کودکان را افزایش می دهد. زیرا سدیم بی کربنات علاوه بر آنکه در جذب اسید فولیک و آهن اختلال ایجاد می کند، برای کودکان کمتر از 6 سال نیز به دلیل ناکافی بودن عملکرد سیستم گوارشی مناسب نیست.

اسانس های گیاهی موجود در محلول خوراکی گرایپ واتر دینه بر روی غشاء مخاطی جدار معده تاثیر گذاشته و به سرعت باعث افزایش فعالیت عصب واگ و به دنبال آن افزایش شدت حرکات معده می گردند. این امر موجب افزایش ترشحات سیستم گوارشی و خروج گاز های ناشی از نفخ گردیده و همچنین به برطرف شدن نفخ، تسریع هضم مواد غذایی و جلوگیری از تخمیر غذا و ایجاد گاز کمک می کند.

در تهیه محلول خوراکی گرایپ واتر دینه اسانس طبیعی اسپیرمنت به عنوان طعم دهنده مورد استفاده قرار گرفته است که علاوه بر اینکه طعم و بوی مطلوبی دارد، دارای خواص درمانی ضد نفخ نیز می باشد. میزان مصرف این محلول گیاهی برای نوزادان 2.5 میلی لیتر، کودکان 5 میلی لیتر و افراد بزرگسال 10 الی 20 میلی لیتر می باشد که بسته به نیاز می تواند 4 تا 6 بار در روز تکرار شود.

مصرف محلول خوراکی گرایپ واتر دینه دارویی هیچ گونه عوارض جانبی ندارد، اما افراد دیابتیک می بایست این فرآورده را با نظر پزشک مصرف نمایند. توجه داشته باشید حداکثر زمان استفاده از این محلول پس از باز شدن در آن فقط 4 هفته می باشد.

اسانس هاي موجود در این فرآورده با تاثیر موضعی برروی غشاء مخاطی جدار معده سریعا موجب افزایش فعالیت عصب واگ و در نتیجه افزایش شدت حرکات معده می گردد که این امر باعث خروج گازهای ناشی از نفخ و افزایش ترشحات سیستم گوارشی شده و موجب برطرف شدن نفخ و همچنین تسریع در هضم مواد غذایی و جلوگیری از تخمیر غذا و ایجاد گاز می گردد.

از مزیتهای محلول خوراکی گرایپ واتر، عدم استفاده از الکل ، طعم دهنده و شیرین کننده های مصنوعی و بیکربنات سدیم (جوش شیرین) می باشد، این امر موجب افزایش ضریب اطمینان مصرف فرآورده به خصوص در نوزادان و کودکان می گردد. زیرا استفاده از سدیم بی کربنات علاوه بر آنکه موجب اختلال در جذب اسیدفولیک و آهن می گردد ، به عنوان آنتی اسید در کودکان زیر 6 سال به علت ناکافی بودن عملکرد سیستم گوارشی مناسب نمی باشد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.