محلول پاک کننده آرایش بایودرما مدل Sebium H2O حجم 250 میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13409
  • تگ ها:

محلول پاک کننده آرایش بایودرما مدل Sebium H2O حجم 250 میلی لیتر

محلول پاک کننده آرایش بایودرما مدل Sebium H2O حجم 250 میلی لیتر

محلول پاک کننده مناسب پوست چرب و مختلط بایودرما فردامارکت ، یک پاک کننده مناسب برای پوست های مختلط تا چرب و مستعد آکنه می باشد. این محلول که محصول کشور فرانسه می باشد بدون ایجاد کوچکترین خشکی و یا احساس کشیدگی، تمام آلودگی ها را از سطح پوست پاک میکند و

خیلی از افراد ماشین، مو و جواهرات درخشان دوست دارند، ولی کمتر کسی مایل به داشتن پوست درخشان است. اگر پوست شما برق می‌زند، پوست چرب دارید. چربی پوست، پوست را مرطوب نگه می‏دارد و چین و چروک را کاهش می‌دهد؛ ولی اگر بدن چربی زیادی تولید کند باعث بروز آکنه می‏‌شود.

استراتوم کورنئوم خارجی‏ترین لایه پوست است و از پوست مرده و چربی تشکیل‌شده است. این لایه با چرب کردن پوست و حفظ رطوبت آن، از سلول‏‌های زنده زیر پوست محافظت می‏کند.

در سراسر بدن منافذ زیادی وجود دارد، حدوداً ۱ میلیون منفذ در هر متر مربع (۶٫۵ منفذ در هر سانتی‏متر مربع) از پوست وجود دارد. منافذ پوست عرق ترشح‌شده را به سطح پوست می‌آورند و چربی پوست را حفظ می‌کنند. با عرق کردن دمای بدن متعادل می‏‌شود و چربی نیز از پوست محافظت می‏کند.

غدد سباسه چربی یا همان سبوم را ترشح می کنند که در منافذ پوست باقی می‌مانند. اگر این روند ترشح آرام باشد سبوم پوست شما را چرب نمی‏‌کند ولی سلول‏‌های مرده پوست را از بین می‌‏برد.

ولی اگر پوست سبوم زیادی تولید ‏کند، منافذ پوست مسدود می‏شوند و در نتیجه جوش سرسیاه ایجاد می‌شود. اگر منافذ بزرگی دارید، احتمالاً پوستتان چرب است.

ترشح سبوم را به حالت طبیعی باز می گرداند. سبیوم محلول H2O بایودرما ترشح چربی پوست را تنظیم می کند و از ایجاد جوش جلوگیری خواهد کرد. همچنین کاملا مناسب افرادیست که در اثر جراحی بینی، در ناحیه پیشانی، بینی و چانه دارای پوستی چرب و براق هستند. سبیوم محلول H2O بایودرما غیر کومدون زا می باشد

و حاوی عوامل ضد عفونی کننده ای است که عمق اپیدرم پوست را پاک می کند و تحمل پذیری پوست را تضمین خواهد کرد. از این محصول میتوانید حتی برای پاک کردن ‌آرایش‌های دور چشم و مواد آرایشی ضد آب استفاده کنید. نیازی به شستشو با آب ندارد ، اما ضروری است که بعد از پاک کردن، صورت خود را با حوله نخی خشک کنید.

ویزگی محلول پاک کننده مناسب پوست چرب و مختلط:

حاوی عوامل ضد عفونی کننده و برطرف کننده براقی پوست

کاهش جوش و کنترل چربی اضافی پوست

مناسب پوست های مختلط و چرب

پاک کننده آرایش صورت

فاقد الکل و مواد صابونی

آنتی باکتریال

روش مصرف محلول پاک کننده:

1-2 بار در روز با کمی پنبه آغشته به محلول صورت را تمیز نمایید. (بدون نیاز به شستشو با آب)

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.