کپسول نوتری لیور ساپورت نوتری سنتری

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13304
  • تگ ها:

کپسول نوتری لیور ساپورت نوتری سنتری

 کپسول نوتری لیور ساپورت نوتری سنتری  60 عددي

کبد عضو قهوه‌ای مایل به قرمز با چهار لب نابرابر از نظر شکل و اندازه است. وزن طبیعی جگر انسان ۱٫۶۶–۱٫۴۴ کیلوگرم (۳٫۷–۳٫۲ پوند) بوده و اندامی صاف، صورتی-قهوه‌ای و مثلثی شکل است. جگر بزرگترین اندام داخلی (پوست بزرگترین اندام کلی است) و بزرگترین غده در بدن انسان است.

محل این اندام در یک چهارم بالایی حفره شکمی بوده، و درست زیر دیافراگم قرار دارد. جگر در سمت راست معده بوده و روی کیسه صفرا قرار دارد. دو رگ خونی به آن متصل شده‌است، یکی از آن‌ها شریان کبدی و دیگری سیاهرگ باب نام دارد.

شریان کبدی خون آئورتی را حمل می‌کند، در حالی که سیاهرگ باب خون شامل مواد مغذی هضم شده از گوارش و همچنین طحال و لوزالمعده را حمل می‌کند.

این رگ‌های خونی به مویرگ‌ها تقسیم شده، و خون را به لب‌ها هدایت می‌کنند. هر لب از میلیون‌ها یاختهٔ کبدی تشکیل شده که اساس یاخته‌های متابولیکی هستند. لب‌ها واحدهای عملکردی کبد هستند.

اگر سطح جداری را مشاهده کنید، جگر انسان به‌طور معمول به دو لب تقسیم می‌شود (چپ و راست)؛

اما اگر سطح احشایی را مشاهده کنید کبد به چهار لب به علاوه لب دمی و چهارگوش تقسیم می‌شود. نشانه‌های کالبدشناسی دیگری نیز وجود دارد، از جمله لیگامان وریدی (لیگامان آرانشیو) و لیگامان دایره‌ای (لیگامان ترس) که بعداً در سمت چپ کبد به دو بخش تقسیم می‌شوند.

لیگامان داسی (لیگامان فلسی فرم) در جلوی جگر (سمت قدامی) قابل مشاهده است. این لیگامان جگر را به دو لب چپ و راست تقسیم می‌کند.

 کپسول نوری که دارای خار مریم به رفع علایم هپاتیت، سیروز و حالات التهابی کبد کمک می کند است . خار مریم یکی از مهمترین گیاهان دارویی معروف به درمان اختلالات کبدی محسوب می شود. حتی یونانیان باستان نیز می دانستند که خار مریم دردرمان یرقان مفید است.

پزشکان قرون وسطی از این گیاه در درمان ناراحتیهای کبد و سایرناراحتیها استفاده می کردند و مادران شیرده نیز از برگ خار مریم برایافزایش شیر خود برای تغذیه کودکشان استفاده می کردند. میوه خار مریمحاوی عنصر فعالی به نام “سیلی مارین” است.

 کپسول نوتری دارای سیلی مرینترکیبی حفاظت کننده از کبد در درون خار مریم است. این عنصر سلولهای آسیبدیده کبد را که در اثر الکل و سایر مواد سمی صورت می پذیرد ترمیم می بخشد.عنصر مزبور از نابودی سلولهای جدید کبد در اثر مواد مشابه پیشگیری می کند.

معرفی گیاه خار مریم اصالتاً بومی منطقه مدیترانه است. این گیاه امروزه در سرتاسرنقاط دنیا از اروپا تا آسیا و از آفریقا تا آمریکای شمالی گسترده شده است.این گیاه تنومند معمولاً در مناطق خشک و آفتابی رشد می کند.

ساقة‌ اینگیاه در قسمتهای فوقانی خود شاخه می دهند و ارتفاع و طول این گیاه از 7 تا 10 پا می رسد. برگهای این گیاه پهن و دارای خالها یا رگه های سفید است. گلهای آن قرمزارغوانی است. میوة ریز و پوست سفت آن قهوه ای، لک دار و براق است. اینگیاه به آسانی رشد می کند و در طول کمتر از یک سال به سرعت به بلوغ می رسد.

روش مصرف کپسول نوتری به صورتسم زدایی اتانول وبازسازی سلول های کبد در بیماران مبتلا به هپاتیت است.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.