پودر کازئین 910 گرمی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

پودر کازئین 910 گرمی

[caption id="attachment_17623" align="aligncenter" width="750"]پرورش اندام و پودر کازئین عکس پودر کازئین[/caption] کازئین یکی از محبوب ترین پروتئین های جهان است زیرا حاوی تمامی اسید امینه های ضروری بدن است و و ویژگی که ان را متمایز کرده وجود پروتئین های است که بدن قادر به تولید ان نیست و بدن میتواند به راحتی ان را هضم و جذب کند.میتوانید این پودر را با بهتریت قیمت در فردا مارکت تهیه کنید. در این مطلب قصد داریم که به سوالاتی همچون:کازئین چیست؟پودر کازئین و بدنسازی، فواید و ویژگی های پودر کازئین،نحوه مصرف پودر کازئین ،محدودیت مصرف پودر کازئین، تفاوت پودر وی و پود کازئین ،قیمت کازئین و پودر کازئین را از کجا تهیه کنیم؟ پاسخ بدهیم .

کازئین (casein)چیست؟

این ماده را می توان در محصولات لبنی مثل شیر یافت. خاصیت مهمی که این ماده دارد افزایش رشد و حجم  عضلات و تقویت انهاست و به ترمیم بافت های بدن به شما کمک میکند.چرا که این مکمل بدنسازی  دارای خاصیت زیادی از پروتئین ها است.همچنین میتواند پروتئین دریافتی روزانه را افزایش بدهد.

پودر کازئین و بدنسازی

این پودر مناسب برای ترمیم و جبران انرژی مصرف شده در ورزش های سنگین می باشد و کمک به کمتر شدن بافت های چربی و تبدیل به عضله می شود. بهترن زمان مصرف هم برای ورزشکاران قبل از خواب است چرا که پودرکازئین بعد از ورود به معده به خمیر تبدیل میشود و زمان نسبتا زیادی طول میکشد تا هضم صورت بگیرد.

فوایدپودر کازئین(پودر کازئین برای چی خوبه؟)

  • تقویت دندان
  • افزایش قدرت بدنی مخصوصا سینه و شانه ها
  • رشد عضلات
  • بهبود میزان متابولیسم
  • سوزاندن چربی
  • خاصیت انتی اکسیدانی
  • کمک و تقویت سیستم بدن

طریقه مصرف پودر کازئین

بهترین موقع مصرف پودر کازئین قبل از خواب است یا بین دو وعده غذایی چرا که بعد از مصرف دچار بی حالی وبازیابی عضلات خواهید شد و بهتر است استراحت کنید. خوب است که  پودر این ماده عضله ساز را باشیر و اب مخلوط کنید.
  • ورزشکاران:1.5 گرم تا2.5 گرم به ازای هر کیلو از وزن
  • افراد عادی: 1گرم در ازای هر کیلو از وزن

محدودیت مصرف پودر کازئین

طبق سازمان غذای دارو  امریکا مصرف این مکمل غذایی برای افراد زیر 18ممنوع می باشد و بهتر است از جایگزین های خوراکی مثل شیر استفاده شود.زنان بارادار و شیرده هم بهتر است از پزشک خود برای مصرف مشورت بگیرند.

تفاوت پودر وی و پودر کازئین

اگر بخواهیم به طور خلاصه تفاوت این دو پروتئین را توضیح دهیم میتوانیم بگوییم پودر وی در حین تبدیل شیر به پنیر تولید میشود. و پودر کازئین از خود پنیر تهیه میشود. البته هضم پودر وی بهتر و راحت تر از پودر کازئین است.

قیمت پودر کازئین

بهترین و مطمئن ترین راه سفارش پودر کازئین  خرید از سایت دارو خانه انلاین فردا مارکت میباشد . از انجایی که مکمل های بدنسازی جعلی زیادی در بازار وجو دارد، خرید از حوزه های غیر متخصص میتواند به سلامتی شما ضرر برساند.        

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.