ژل خنک کننده بدن مینرال آیس بی ام اس

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

ژل خنک کننده بدن مینرال آیس بی ام اس

ژل خنک کننده بدن مینرال آیس بی ام اس

قیمت ژل مینرال آیس بی ام اس

ژل مینرال آیس بی ام اس : این مطلب در سایت داروخانه ی فردامارکت، خرید ژل مینرال آیس بی ام اس است. در این مطلب در ژل مینرال آیس بی ام اس چیست؟ فواید مصرف ژل مینرال آیس بی ام اس ، عوارض ژل مینرال آیس بی ام اس ، دوز مصرف ژل مینرال آیس بی ام اس توضیح دهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. افرادی که معمولا به دنبال مصرف ژل مینرال آیس بی ام اس هستند حتما مواردی از قبیل: درد استخوان، گرفتگی ماهیچه، درد مفاصل و... را دنبال می کنند.  به سوالات زیر که راجب این ژل پرسیده می شود دقت کنید:

  • ژل مینرال آیس بی ام اس خوبه؟
  • ژل مینرال آیس بی ام اس را کی بخوریم؟
  • طریقه مصرف ژل مینرال آیس بی ام اس ؟

 

ژل مینرال آیس بی ام اس چیست؟

سریع ترین، راحت ترین و تاثیر گذار ترین راه رهایی از درد عضلات استفاده از ژل ضد درد و آرام بخش عضلات مینرال آیس بی ام اس است که به وسیله روش سرما، باعث تسکین درد می شود؛ لازم به ذکر است که این روش تسکین درد بدون نسخه پزشک مجاز می باشد. ژل  خنک کننده بدن مینرال آیس بی ام اس با اثرگذاری آگونیستی بر رسپتورهای کاپا اوپیوئید و نیز فعال سازی کانال هاییونی، خواص درمانی ضد درد موضعی خود را اعمال می‌نماید.  

فواید مصرف ژل مینرال آیس بی ام اس

این ژل می تواند برای بدن بسیار مفید باشد و کمک شایانی به فرایند های درد عضلانی که یک انسان می تواند داشته باشد کند، البته در نظر داشته باشید که از جمله فواید این ژل عبارت است از:

  • بی حس کردن ناحیه درد
  • سرد کردن محل استفاده از ژل
  • تسکین دهنده درد مفاصل

 

قبل از استفاده ژل مینرال آیس بی ام اس!!

مقدار کافی از ژل خنک کننده مینرال آیس بی ام اس روی محل مورد نظر قرار دهید. ( ۲ تا ۳ دقیقه) مکانیسم اثر صورت می‌پذیرد. ژل خنک کننده مینرال آیس بی ام اس به جهت نفوذ پذیری ایده آل و جذب سریع و موضعی و در نتیجه تسکین درد به عنوان جزئی از اقلام ضروری در کمک‌های اولیه شناسایی شده و سال‌هاست به صورت متنوع ژل، کرم، پماد، اسپری، انواع پد، در تمام نقاط جهان در دسترس بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که در صورت حساسیت به ترکیبات این محصول با مشورت پزشک مصرف کنید.  

نتیجه گیری ژل مینرال آیس بی ام اس

در مطلب ژل مینرال آیس بی ام اس از سایت داروخانه شبانه روزی فردامارکت، درمورد ژل مینرال آیس بی ام اس توضیح دادیم. اگر درد عضلات، درد مفاصل و... برای شما اهمیت دارد ، این محصول جزء بهترین محصولات و ژل های کمک اولیه است که شما می توانید برای تسکین درد های عضلانی استفاده کنید. برای خرید این محصول می توانید به داروخانه انلاین فردامارکت مراجعه کنید و این ژل را با مناسب ترین قیمت به صورت اینترنتی سفارش دهید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.