ژل شستشوی پوست های چرب و آکنه دار آی پلاس

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13402
  • تگ ها:

ژل شستشوی پوست های چرب و آکنه دار آی پلاس

ژل شستشوی پوست های چرب و آکنه دار آی پلاس

ژل شستشوی صورت مدل «Acne Control» فردامارکت مناسب برای پوست های چرب، جوش دار و آکنه است و دارای حجمی معادل 150 میلی‌لیتر است. این ژل محفظه‌ای تیوپی و از جنس پلاستیک دارد و برای شستن چشم و صورت نیز مناسب است.

پوست‌های چرب مستعد جوش و آکنه هستند که خیلی راحت در اثر آلودگی، عوامل محیطی، تغذیه و استفاده از مواد آرایشی نامرغوب، جوش می‌زنند؛ ژل شوینده آی‌پلاس برای جلوگیری از تخریب پوست استفاده می‌شود. آی‌پلاس چربی و آلودگی‌های سطحی را ازبین می‌برد و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و میزان خشکی پوست‌های خشک را تا حدودی کاهش می‌دهد. ژل آکنه کنترل، شوینده‌ای ملایم و فاقد ترکیبات صابونی است که مرطوب‌کنندگی پوست را هم به‌دنبال دارد و پوست را نرم و لطیف می‌کند.

ژل شست‌وشوی آی‌پلاس حاوی عصاره‌های اسطوخودوس، ترنج و نعناست که نعنای موجود در ژل پوست را خنک و شاداب می‌کند. همچنین ژل آی‌پلاس با کاهش و ازبین بردن باکتری‌ها و میکروب‌های سطح پوست منجر به کاهش جوش‌های سرسیاه و سرسفیدی می‌شود که به‌خصوص روی بینی و پیشانی به‌وجود می‌آیند که در اثر استفاده طولانی‌مدت حتی ممکن است این جوش‌ها درمان شوند و ازبین بروند. حجم 150 میلی‌لیتری آی‌پلاس را تا مدتی نه‌چندان کوتاه می‌توان مورداستفاده قرار داد.

همچنین ژل شستشوی صورت آی پلاس با دارا بودن ترکیبات گیاهی مانند عصاره اسطوخدوس و ترنج با خواص آنتی باکتریال و ضد میکروب و عصاره نعنا برای خنک کنندگی، افزایش طراوت و شادابی پوست صورت را در پی خواهد داشت.

ژل شستشوی صورت آی پلاس با قدرت پاک کنندگی مواد آرایشی و جلوگیری از تکثیر باکتری های مولد جوش های سر سفید و سر سیاه میتواند به عنوان یک شوینده مناسب به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی ژل شستشوی پوست های چرب و آکنه دار:

جهت پاك نمودن، شستشو و حذف چربی و آلودگی های سطحی پوست

شوینده بسیار ملایم، فاقد ترکیبات صابونی، با خاصیت مرطوب کنندگی و رفع خشکی و التهابات پوست

پاك كننده منافذ پوست، جلوگیری از تکثیر باكتری های مولد جوش های صورت

دارای سالیسیلیک اسید با اثر ضد جوش های سر سیاه و سر سفید صورت بویژه ناحیه پیشانی و بینی

مناسب برای شستشوی مواد آرایشی و استفاده روزانه

حاوی کمپلکس گیاهی: عصاره اسطوخدوس و ترنج با خواص آنتی باکتریال و ضد میکروب عصاره نعناع برای خنک کنندگی و افزایش طراوت و شادابی پوست

روش مصرف ژل شستشو:

به مقدار كافی از ژل شستشوی صورت را به كمك دست ها بر روی پوست صورت خیس و مرطوب مالیده و به آرامی ماساژ دهید سپس با آب ولرم به طور كامل شستشو نمایید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.