ژل ضد جوش آکدین

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13285
  • تگ ها:

ژل ضد جوش آکدین

ژل ضد جوش آکدین

ژل آکدین  ضد جوش (بهبود آکنه) دینه  فردامارکت یک محصول کاملا گیاهی جهت درمان آکنه ولگاریس می باشد که با استفاده از موثر ترین ماده گیاهی شناخته شده در درمان آکنه، یعنی اسانس درخت چای یا تی تری  تهیه شده است. طبق مطالعات انجام شده این اسانس ضد میکروب بر طیف وسیعی از میکروارگانیسم های ایجاد کننده عفونت سطحی در پوست موثر می باشد.

آکنه معمولا بر روی پوست صورت شما پدیدار می شود، اما در بسیاری از موارد ممکن است قسمت‌های دیگر بدن تان نیز به آکنه دچار شوند. شدت جوش می تواند از یک جوش قرمز التهابی کوچک تا آکنه شدید که منجر به اسکار (جای جوش) می‌شود، متغیر باشد.

به طور کلی، عارضه آکنه زمانی روی پوست شما ظاهر می شود که منافذ پوست تان بسته شوند و چربی پوست تان راهی برای خروج پیدا نکند. در واقع، تجمع چربی در زیر منافذ پوست باعث ایجاد برآمدگی و رشد باکتری‌ می شود.

اغلب افراد آکنه را از دوران بلوغ تا اواسط بیست سالگی تجربه می کنند، اما در برخی موارد مدت این بیماری می تواند طولانی تر باشد. عوامل بسیاری در ایجاد آکنه موثر اند که افزایش سطح هورمون آندروژن به نام تستوسترون را می توان اصلی ترین آن دانست.

افزایش سطح آندروژن موجب رشد غدد چربی زیر پوست و ایجاد آکنه می گردد. تغییر سبک زندگی مانند انتخاب رژیم غذایی سالم، ورزش کردن به صورت منظم و روزانه و کاهش استفاده از لوازم آرایشی می تواند به طور موثری به بهبود این بیماری پوستی کمک کند.

دستور مصرف ژل ضد جوش :

– پـس از شستـشوی محل با مـواد پاک کننـده ضعیـف و غیـر حساسـیت زا، روزی 2 بـار روی موضع بمالید .

– از تماس فرآورده با چشم یا استعمال آن در اطراف چشم خودداری کنید.

تداخلات دارویی :

در مصرف موضعی، تداخل گزارش نشده است.

عوارض جانبی ژل ضد جوش:

عارضـه جانبـی شـایع با مصـرف فـرآورده های حـاوی اسـانس درخـت چای، درماتـیت تماسی آلرژیک است که ممکن است در بعضـی افـراد بدنبال مصـرف فـرآورده بروز نماید. از سایر عوارض احتمالی به دنبال مصرف آکدین، می توان به تحریک خفـیـف، خشکی پوست، سوزش، خارش و اشـک ریزش در صـورت مصـرف در نزدیـک چشـم اشاره نمود.

موارد منع مصرف:

– از استعمال این فرآورده برروی پوست دچار اگزما خودداری کنید. – در صورت بروز حساسـیت یا آلـرژی به هـر کـدام از اجـزای فرمولاسیـون مصرف فرآورده را کاهش داده یا قطع نمایید . – در اطفال کاربرد درمانی ندارد .

نکات قابل توصیه :

– این فرآورده جهت مصرف موضعی تهیه شده است. – فرآورده های موضعی باید قبل از مصـرف، بر روی پشـت بازو به مدت 24 سـاعت تست شوند.

مصرف در بارداری و شیردهی :

مدارک کافی مبنی بر بی خطر بودن استفاده از این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی موجود نمی باشد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.