ژل کرم مرطوب کننده دورچشم هیدراوژتال ایوروشه

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

ژل کرم مرطوب کننده دورچشم هیدراوژتال ایوروشه

 ژل کرم دور چشم هیدرا وژتال ایوروشه

ژل کرم دور چشم هیدرا وژتال ایوروشه فردامارکت بهترین محصول درمان پف زیر چشم وافزایش شفافیت پوست دور چشم می باشد. این ژل با ترکیب خنک خود پوست اطراف چشم را احیا نموده و موجب شفاف شدن پوست می گردد. همچنین ژل هیدرا وژتال ایوروشه پف زیر چشم را از بین برده و رطوبت پوست را تنظیم می نماید. این کرم با دارا بودن  عصاره درخت افرا که گیاهی بسیار غنی و مغذی است  می باشند این گیاه دارای قدرت رطوبت رسانی بسیار بالایی است و  پاسخگوی تمام نیازهای پوست دهیدراته و کم آب می باشد و به پوست شادابی وطراوت می بخشد.

ویژگی های اصلی ژل کرم دور چشم:

- رفع پف زیر چشم - افزایش شفافیت پوست - مرطوب کننده و ایجاد طراوت - احیا پوست دور چشم - خنک کننده پوست - بافت نرم و سبک - مورد تایید آزمایشات پوستی و چشمی ژل کرم دور چشم فاقد موادی چون پاراپن و چربی و سیلیکون است و افراد دارای انواع پوست می توانند از آن استفاده کنند و تنها راز زیبایی و درخشندگی چشم ها می باشد. این کرم با احیای پوست دور چشم و رفع پف زیر چشم جذابیت و درخشندگی را به چشمان شما باز می گرداند. پوست دور چشم یکی از نازک‌ترین و ظریف‌ترین پوست‌های بدن است و به همین دلیل بسیار سریع‌تر پیر می‌شود. جوانسازی پوست دور چشم به درمان‌های مختلفی اشاره دارد که به منظور صاف کردن چین و چروک‌ها، به حداقل رساندن پف پلک و گودی زیر چشم و صاف و سفت کردن پلک‌های بالا و پایین انجام می‌شوند.

به همین دلیل:

وقتی به دنبال یک کرم یا مرطوب‌کننده‌ی مناسب برای دور چشم خود هستید، شناخت اجزای تشکیل‌دهنده آن مرطوب‌کننده و انتخاب آن‌ها بر اساس نیاز خود از اهمیتی بالایی برخوردار است.

دستور مصرف ژل کرم دور چشم:

رم راروزی دو بار روی پوست اطراف چشم ها مالیده و با ضربه های ملایم از گوشه داخلی به سمت گوشه خارجی دور چشم ها ماساژ دهید تا جذب شود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.