ژل گیاهی ریلکس اچ تی اس

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13560
  • تگ ها:

ژل گیاهی ریلکس اچ تی اس

ژل گیاهی ریلکس اچ تی اس

بیماری رماتیسم مفصلی یا در اصطلاح آرتریت روماتویید در میان بیماری های رماتیسمی تقریبا جزو شایع ترین بیماری های التهابی رماتیسمی است. به طور کلی بیماری های رماتیسمی را به دو دسته تقسیم می کنیم.

بیماری های مکانیکی و بیماری های التهابی. در مورد بیماری مکانیکی ناراحتی هایی مثل آرتروز، کمردرد و چنین نمونه هایی در این دسته نام برده می شوند و رماتیسم مفصلی یا آرتریت روماتویید نیز سر دسته بیماری التهابی قرار دارند.

علائم روماتیسم

مهمترین علائم روماتیسم مفصلی یا آرتریت روماتوئید درد و خشکی صبحگاهی مفاصل بدن بخصوص دست همراه با احساس ضعف و خستگی است که بصورت تدریج در عرض چند هفته تا چند ماه ایجاد شده و شدت میابند.

ژل گیاهی ریلکس اچ تی اس نیز بر طرف کننده درد های عضلانی و عصبی است و به درمان روماتیسم های عصبی کمک می کند.

ژل ریلکس گلوکوزامین، یک دارو و پماد ضد التهاب، کنترل کننده درد مفاصل و عضلات می باشد. مصرف موضعی این پماد در درمان بیماری های رماتیسمی و همچنین رفع گرفتگی عضلات ناشی از ورزشهای سنگین و آرتروز بسیار موثر می باشد.

دویدن و کار با دستگاه های بدنسازی علاوه بر تاثیر بر روی وزن بدن، تاثیر زیادی روی مفاصل می گذارند. با بالا رفتن سن میزان گلوکوزامین در بدن تحلیل رفته و منجر به ایجاد التهاب در مفاصل می گردداز دیگر آسیب های ناشی از ورزشهای حرفه ای و سنگین که ورزشکاران به آن دچار می شوند سندروم درد رانی - کشککی (کندرومالاسیا) می باشد که در قسمت پشت کاسه زانو درد را ایجاد می کند.

یکی از تمریناتی که سبب این آسیب می گردد اسکوات با زانوی کاملاً خم می باشد. وجود گلوکزامین در این ژل موجب به تعویق انداختن درد و التهای مفاصل می شود. همچنین گلوکوزامین در حفاظت از بافت غضروفی و اجزای تاندونها و التهاب آنها بسیار موثر می باشد.

وجود عصاره شاه بلوط هندی در این ژل کمک به کاهش نفوذ پذیری عروق و درنتیجه کاهش التهاب می گردد. منتول نیز به دلیل خاصیت خنک کنندگی در کاهش احساس درد موثر می باشد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.