کرم ترمیم کننده پوست سیکالیفت درمالیفت 30 میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13291
  • تگ ها:

کرم ترمیم کننده پوست سیکالیفت درمالیفت 30 میلی لیتر

کرم ترمیم کننده پوست سیکالیفت درمالیفت ۳۰ میلی لیتر

کرم ترمیم کننده پوست سیکالیفت درمالیفت  فردامارکت دارای خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ جهت ترمیم آسیب دیدگی پوست ناشی از لیزر درمانی، درم ابریژن، پیلینگ، جای بخیه و فوتو تراپی است.

از خواص ظاهری پوست می توان متوجه شد که پوست نیاز به ترمیم دارد. کاستی های پوستی، خود را با علائمی مثل زبر شدن، خشک شدن و زخم ها نشان می دهند. گاهی اوقات با انجام فعالیت هایی نظیر ورزش،

عوامل بیرونی نظیر باد وآفتاب شدید و یا بیماری هایی مثل حساسیت ها پوست ملتهب شده و آسیب می بیند. در این حالت، به دلیل ازدیاد خون و گلبول های سفید جهت ترمیم، پوست قرمز رنگ می شود.

از دیگر عواملی که باعث التهاب و قرمزی پوست می شوند میتوان به لایه برداری شیمیایی، الکترولیز پوست، رژیم غذایی نا مناسب، آلودگی هوا، اپیلاسیون و پرتو درمانی اشاره کرد.

التهاب و قرمزی پوست اولین مرحله ی آسیب دیدگی است که اگر درمان نشود در مراحل بعدی می تواند موجب لک و در موارد حادتر باعث عفونت های پوستی شود.

پوست بدن به صورت طبیعی لایه ی محافظی برای خود دارد که استراتوم کورنئوم نامیده می شود. این لایه مهم ترین لایه از لایه های سطحی پوست است که از نفوذ عوامل مضر به داخل پوست جلوگیری کرده و همچنین از ورود عوامل حساسیت زا جلوگیری می کند. اما با گذشت زمان این لایه قدرت ترمیم و بازسازی پوست

را به میزان زیادی از دست می دهد. بنابراین، در سنین بالا استفاده از مواد ترمیم کننده برای محافظت از پوست و جلوگیری از جدی شدن آسیب ها بسیار ضروری است.

ویژگی های کرم ترمیم کننده پوست سیکالیفت درمالیفت

  • ترمیم آسیب دیدگی پوست ناشی از لیزر درمانی، درم ابریژن، پیلینگ، جای بخیه و فوتو تراپی

  • دارای خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ و جلوگیری از ایجاد عفونت بر روی زخم ها

  • تسریع در بهبودی زخم ها، جراحات و سوختگی ها

  • قابل استفاده بر روی زخم های باز غیر مترشحه

  • مناسب پوست های آسیب دیده

برای استفاده از کرم ترمیم کننده پوست درمالیفت میزان مناسب از کرم ترمیم کننده سیکالیفت را بر روی نواحی آسیب دیده پوست به آرامی ماساژ دهید و حداقل 3 بار در طول شبانه روز از کرم سیکالیفت استفاده نمایید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.